Gå til innhold

hvor manger uker er dere på vei? å hvor mye har dere lagt på dere jenter? :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...ikke glem at startvekt har endel og si også da... ;)

Denne "konkuransen" er like morsom hver gang... Noen får så dårlig samvittighet fordi de har gått opp 10-15kg, imens andre bare har gått opp 4-5kg. -Men veldig få nevner startvekten.

Det er en forskjell på Ei på 50kg som går opp 10kg under svangerskap vs ei på 90kg som går opp 10kg... ;)

Alle er forskjellige, vi blir som vi blir :)

Skriver varet på nytt og legger med startvekt selv.

Startvekt: 47,8 ---> opp 2 kg ---> nå 49,8.

Er 17 + 3 :)

Men vil ikke si det alltid er så positivt å legge på seg så lite.. jeg spiser som en hest om dagen, men har ikke gått opp siden uke 8.. Må si det bekymrer meg mer enn det gjør meg glad. bare sundt å gå opp litt, men ikke altfor mye så klart :)

Annonse

17+1 ned et kilo foreløpig. Mista en god del med kvalmen i begynnelsen...

Startvekt 70 og gikk ned 4 kilo i starten pga kvalme og spye... (Delikat)

Men la på meg rundt 30 kilo sist gang. Var som en hval!

Aaaalt for mye vann da, satser på en litt lettere slutt denne gangen.

Endret av Vilikke+1&Julibarn!

Startvekt 62,5 kg, nå 59,9 kg i uke 22+3.

Jeg er bekymret for den manglende vektøkningen, men har ikke matlyst, føler jeg spiser det jeg orker hele tiden, men til ingen nytte tydeligvis. Må også legge til at jeg gikk ned 6 kg i starten av svangerskapet...

21+5, startvekt 76 vekt nå 87. Opp 12 kg, men, har vært oppe i 88, men, tatt av 1 kg. Forrige svangerskap gikk jeg opp 17 kg, men, da var jeg 10 kg lettere ved startvekt. Denne gangen kom kiloene i starten, så håper klare holde meg stabil lengst mulig.

Er 18+4 i dag, og har ikke lagt på meg mer en nesten 1 kg.

Startvekt 66kg, nå 66,7.

Men ut i fra vekten til legen har jeg gått opp 3-4 kg, men når jeg veier meg der er det med en masse vinterklær og sko, så jeg følger vekten hjemme uten klær!

Endret av ♥Alvepia♥Juli-Baby-2012♥

Annonse

er 27 uker i dag.. hadde startvekt på 48kg å har gått opp ca 9kg:)

gikk opp 20kg første gangen men alt forsvant rett etter fødselen.. håper hvertfall 5kg holder seg igjen denne gangen ;)

Start 72, nå 77,5, opp 5,5 kg. Er 20 uker på vei. Men er litt usikker på vekta stemmer egentlig, er så forskjellig på hjemmevekt og vekt hos legen. Tror egentlig startvekt var mer enn 72 kg, så har nok gått om ca. 5 kg.

var 69kg før graviditeten og i dag var jeg 78,5kg. Jeg er gravid med tvillinger i uke 26 og har nå fått beskjed om å prøve å spise mere. Både lege og jm sier jeg har blitt for tynn. Nå har jeg vært syk i det siste med influensa og nå med lungebetennelse på begge sider...

var godt trent før dette svangerskapet.

sist gang gikk jeg opp 12kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...