Gå til innhold

Erfaringer med leandervuggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe denne vuggen for min 3 uker gamle datter da hun er veldig urolig og "luftig". Noen som har erfaringer med denne vuggen? Var dere fornøyd? Ble babyen beroliget av vuggingen? Jeg vil gjerne ikke måtte sitte og vugge konstant i armene (slitsomt når det går over flere timer...), og tenker at det er bedre å vugge på vuggen innimellom og ha armene mer fri :) (skal seff også vugge litt i armer også, hun er jo baby! Men litt fri må armer og skuldre ha ;-) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har leandervuggen og er kjempe fornøyde! Løvungen har sovet veldig godt i den og det er deilig at han kommer litt opp fra gulvet synes jeg:)

Skrevet

Vi har også vuggen og er fornøyde! Det som er ekstra fint er at man kun trenger å sette den i bevegelse så rugger den en god stund av seg selv. Når baby blir større så settes bevegelsene i gang av babyens bevegelser. :)

Skrevet

Takk for svar! Det blir vugge på vesla, spesielt greit at de etterhvert vugger seg selv :)

Skrevet

Kan tipse deg om at det ofte er mulig å få kjøpt brukt på finn. De er jo veldig dyre, spesielt med stativet og man bruker jo ikke bygga mange månedene. :) vi kjøpte vår brukt og regner med å få solgt den videre til så og si samme pris. :)

Skrevet

Rettelse vugga (teit iPad) ;)

Skrevet

Jeg skal selge min! Min lille knert var helt forelska i vognen sin, så han sov kanskje 5 ganger i vuggen, resten i vognbagen.

Skrevet

Kjempefornøyd med vår, vi også:)

Gjest isimagen
Skrevet

Er veldig fornøyd, den var super de første månedene. Men fra han var 4 måneder var det kjedelig å ligge der og fikk ikke til å sovne i den lenger. Så nå har vi tatt den ned.

Ellers anbefaler jeg Mei Tai for baby som helst vil bli båret hele tiden. Den har vi brukt masse! Se her: http://www.babyhawk.com/

Skrevet

Hei! Vi har også den vuggen på soverommet (henger i krok i taket) og er kjempefornøyd med den! Lillemor sover godt i den og jeg har festet en tråd i den slik ay jeg kan vuggen henne litt når jeg ligger i senga om hun blir urolig. Det fungerer veldig godt og så slipper jeg å stå opp hver gang;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...