Gå til innhold

Oktoberbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer:-) samme her fikk beskjed om at jeg mest sansynlig måtte ha hjelp.... men beida. gravid på pilla<3<3 håper alt er bra og at bebis sitter:-):-):-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet positivt i dag 5+1 dpo!!! Er SÅÅÅÅ glad. Litt skremmende, men vi har prøvd i 6 mnd nÅ, sÅ er jo superhappy!

Men jeg har lang syklus sÅ antar at termin bli i mÅnedskiftet oktober/november. Holder meg til oktober enn sÅ lenge siden jeg selv har 5. november. FÅr bestille meg en legetime sÅ jeg fÅr bekreftet dato.

Skrevet
Jeg skal på ultralyd på tirsdag, så da blir det veldig spennende å se om det er et lite hjerte som slår! :) Mannen min er i ekstase og har store problemer med å holde munn, så her er det allerede mange som vet det. Og ikke minst, jeg er veldig tynn fra før så her synes det veeldig godt allerede. Nesten litt skummelt mye.

Føler selv også at jeg begynner å få en liten mage allerede. Har normalt helt flat mage, men nå begynner den jammen meg å bule litt ut nederst. På kveldene, da ser det ut som jeg er 6 mnd på vei, for da er jeg super oppblåst. Ganske morsomt :P

Haha. Jeg må kneppe opp knappen i buksen på ettermiddagene, kjenner masse bobling, stikking etc så her er det garantert noe på gang. Blir spennende når magen kommer ennå mer.

Skrevet

Vi var på ultralyd forrige uke, fikk se hjerteslag og alt:) så nå står det ett bilde av lille babyen på hylla ! <3

Håper alt går bra da med deg da :o)

Skrevet

Jeg blir trebarnsmor den 20.oktober hvis alt går den riktige veien.

Har en sønn på snart 5 år og en liten gutt til på bare 7 mnd....

Dette var ikke helt planlagt, men jeg har alltid ønsket meg tre barn så det blir spennende å se hva vi får neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...