<3 oktobernurk <3 Skrevet 17. februar 2012 #26 Skrevet 17. februar 2012 hei jeg har termin 15 oktober, er 5+4 i dag og er kjempe spent har legetime 5 mars.
Elsa88 Skrevet 17. februar 2012 #27 Skrevet 17. februar 2012 hei jeg har termin 15 oktober, er 5+4 i dag og er kjempe spent har legetime 5 mars. Jeg er 6+1 og skal til jordmor den 5 mars, da venter vi på en viktig dag begge 2
<3 oktobernurk <3 Skrevet 17. februar 2012 #28 Skrevet 17. februar 2012 hei jeg har termin 15 oktober, er 5+4 i dag og er kjempe spent har legetime 5 mars. Jeg er 6+1 og skal til jordmor den 5 mars, da venter vi på en viktig dag begge 2 det gjør vi helt klart jeg har ikke tatt kontakt med jordmor enda, tenkte gjøre det etter jeg har vært hos legen, og ta og bestille tidlig ultralyd i tillegg til uke 12
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 17. februar 2012 #29 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har termin ca 20 oktober gleder meg !!! Å gleder meg til å følge dere alle
Elsa88 Skrevet 17. februar 2012 #30 Skrevet 17. februar 2012 hei jeg har termin 15 oktober, er 5+4 i dag og er kjempe spent har legetime 5 mars. Jeg er 6+1 og skal til jordmor den 5 mars, da venter vi på en viktig dag begge 2 det gjør vi helt klart jeg har ikke tatt kontakt med jordmor enda, tenkte gjøre det etter jeg har vært hos legen, og ta og bestille tidlig ultralyd i tillegg til uke 12 Jeg kommer mest til å bare dra til jordmor, har aldri møtt fastlegen min heller så for meg gjør ingenting. Er ikke lenge siden jeg har flyttet og måtte ha en ny en, men har ikke hatt behov for å komme til han enda. Og føler at en jordmor vil ha bedre tid til spørsmål enn en lege.
<3 oktobernurk <3 Skrevet 17. februar 2012 #31 Skrevet 17. februar 2012 ja det er sant, jeg tenkte på å ta annenhver gang med lege og jordmor
Endelig mamma:):) Skrevet 19. februar 2012 #32 Skrevet 19. februar 2012 Jeg har termin 26.oktober ut i fra terminkalkulatorene jeg har prøvd. Fra før av har jeg en baby på ti måneder. Tar det veldig med fatning da ettersom det er så tidlig enda, men kom litt som et sjokk! Fant det ut for to dager siden. Jeg har også termin 26.oktober i følge terminkalkulatoren til babyverden:) Er mitt første svangerskap, men har en liten gutt fra før på 10 mnd som er adoptert:)
Mammatilfinesmå Skrevet 19. februar 2012 #33 Skrevet 19. februar 2012 Her er foreløpig termin 23. oktober. Håper spiren klamrer seg fast;)
*solskinnsmamma* Skrevet 20. februar 2012 #34 Skrevet 20. februar 2012 Termin ca 14 oktober her om alt går bra! fant ut i går at jeg var gravid. Ganske uventet egentlig. Er med nr 2 da. Har en liten søt prinsesse på 2,5 år fra før Men har vært ett turbulent halvår med meg og barnefaren der vi ikke helt har visst hva som skjer med oss, men det har heldigvis løst seg nå. Så hadde vi oss en gang etter lang tid og dermed var det gjort....hehehe.... Håper bare så innderlig at det lille livet inni magen klarer seg frem til oktober....*glede seg men klare ikke slippe jubelen løs*
Jente+Oktoberbarn Skrevet 20. februar 2012 #35 Skrevet 20. februar 2012 Har foreløpig termin 23 oktober Har en jente fra før som fylte 2 år nå i februar, så det er egentlig veldig fin timing for oss selv om vi hadde tenkt å vente noen måneder til Så overraskelsen var stor, men kjempefin! Nå er det bare å krysse fingre og tær for at spiren mi sitter
hennipenni Skrevet 20. februar 2012 #36 Skrevet 20. februar 2012 Har termin rundt den 25 oktober Fant ut i morres at jeg var gravid. Men har i underbevissheten visst at det var noe på ferde i noen uker, så det var godt å få det bekreftet. Første gang for meg, så dette er nytt og spennende. Utrolig øm i brystene, svimmel og en del stikninger i magen og ikke minst humørsvingninger .
oktober2012 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #37 Skrevet 20. februar 2012 Når jeg våknet i morges, var jeg såå svimmel ! har også litt ømme pupper.. pluss at jeg er sulten hele tiden. men er ikke kvalm eller noe da:)
Endelig mamma:):) Skrevet 20. februar 2012 #38 Skrevet 20. februar 2012 Når jeg våknet i morges, var jeg såå svimmel ! har også litt ømme pupper.. pluss at jeg er sulten hele tiden. men er ikke kvalm eller noe da:) Jeg har og vært så svimmel i dag. Kvalmebyger som kommer og går. Ofte veldig sulten, men klarer bare og spise litt om gangen. Fikk HCG-svaret mitt i dag. 423 på 15 dpo. Blir spennende og se om det blir tvillinger. Har vært gjennom embryoadopsjon, og satte inn to stk:)
oktober2012 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #39 Skrevet 20. februar 2012 lykke til da sita ! <3 Imorgen skal jeg på tidlig ultralyd .. blir gøy å se da får man vel vite akkurat hvor langt man er på vei også?! .. )
TMTMTM Skrevet 20. februar 2012 #40 Skrevet 20. februar 2012 Jeg er helt ny her inne i dette forumet, traff ikke eggløsning forrige mnd men NÅ satt den. Har termin 28 oktober om alt gÅr bra Skal pÅ GU ultralyd neste tirsdag, hÅper Å se et lite hjerte slÅ
TMTMTM Skrevet 20. februar 2012 #41 Skrevet 20. februar 2012 Har termin rundt den 25 oktober Fant ut i morres at jeg var gravid. Men har i underbevissheten visst at det var noe på ferde i noen uker, så det var godt å få det bekreftet. Første gang for meg, så dette er nytt og spennende. Utrolig øm i brystene, svimmel og en del stikninger i magen og ikke minst humørsvingninger . Første gang for meg også! Og det er jo som du sier kjempespennende. Jeg er bare veldig trett, også stikker det endel nederst i magen. Ellers ingen plager (ennå). Venter på denne grufulle kvalmen da som jeg håper ikke dukker opp...
hennipenni Skrevet 20. februar 2012 #42 Skrevet 20. februar 2012 Har termin rundt den 25 oktober Fant ut i morres at jeg var gravid. Men har i underbevissheten visst at det var noe på ferde i noen uker, så det var godt å få det bekreftet. Første gang for meg, så dette er nytt og spennende. Utrolig øm i brystene, svimmel og en del stikninger i magen og ikke minst humørsvingninger . Første gang for meg også! Og det er jo som du sier kjempespennende. Jeg er bare veldig trett, også stikker det endel nederst i magen. Ellers ingen plager (ennå). Venter på denne grufulle kvalmen da som jeg håper ikke dukker opp... Ja, jeg venter egentlig på denne kvalmen jeg også.. Har kjent den litt i små doser når jeg er sulten f.eks, men går heldigvis raskt over. Sitter akkurat nå og funderer litt over hvordan jeg skal fortelle min kjære at jeg er gravid. Han er ute og reiser med jobben, og kommer hjem til helga. Han har ingen aning om at jeg er gravid, pga dette ikke var planlagt i det hele tatt. Noen som kan hjelpe meg litt? Skal jeg vente til han kommer hjem med å fortelle det. Eller skal jeg ringe ham, eller sende bilde av den positive testen til ham? Vil helst bare si det med en gang, da det er utrolig "vanskelig" å vite en sånn nyhet helt for seg selv. Er bare utrolig spent på hvordan han vil ta det, det jeg tenker og lurer mest på.
Knerten's mamma <3 Skrevet 20. februar 2012 #43 Skrevet 20. februar 2012 29 oktober her! <3 krysser fingre og håper alt går bra vi har en på 10 mnd fra før. Gleder oss veldig til en til. Det er minst like spennende som første gang dette her!! Men denne gang har jeg litt mer ro over det hele, jeg er ikke like nervøs..bare veldig veldig glad! Lykke til alle sammen
Vero - Mai09 - Oktober12 Skrevet 21. februar 2012 #44 Skrevet 21. februar 2012 Her er termin 15.Oktober.. skal på tidlig UL 9.Mars for å sjekke hjerteaktiviteten... Håper det går bra;) Og synes tiden går sååååå sakte=(
Smilesmile Skrevet 21. februar 2012 #45 Skrevet 21. februar 2012 Hei! Har visst om graviditeten i åtte dager nå,men det føles fryktelig mye lenger. Har termin den 18 oktober. Dette blir min nummer 2. Det som er så rart at sist var jeg ikke bekymret i det heletatt for noe,mens denne gangen hoper bekymringene seg opp. Er spesielt bekymret for disse første ukene. Vil virkelig at lille spiren skal klamre seg fast og bli til en stor fin baby. Har så lyst å fortelle familie og venner om graviditeten,men drøyer det av hensyn til femåringen min. Siden jeg bare er i uke seks... Ville vært så trasig å måtte fortelle at det ikke blir noe baby likevel om dette ikke skulle gå bra. Bare å tenke positivt! Spennende dette!
TMTMTM Skrevet 22. februar 2012 #46 Skrevet 22. februar 2012 Jeg skal på ultralyd på tirsdag, så da blir det veldig spennende å se om det er et lite hjerte som slår! Mannen min er i ekstase og har store problemer med å holde munn, så her er det allerede mange som vet det. Og ikke minst, jeg er veldig tynn fra før så her synes det veeldig godt allerede. Nesten litt skummelt mye.
hennipenni Skrevet 22. februar 2012 #47 Skrevet 22. februar 2012 Jeg skal på ultralyd på tirsdag, så da blir det veldig spennende å se om det er et lite hjerte som slår! Mannen min er i ekstase og har store problemer med å holde munn, så her er det allerede mange som vet det. Og ikke minst, jeg er veldig tynn fra før så her synes det veeldig godt allerede. Nesten litt skummelt mye. Føler selv også at jeg begynner å få en liten mage allerede. Har normalt helt flat mage, men nå begynner den jammen meg å bule litt ut nederst. På kveldene, da ser det ut som jeg er 6 mnd på vei, for da er jeg super oppblåst. Ganske morsomt
MammanTilBenjamin Skrevet 22. februar 2012 #48 Skrevet 22. februar 2012 Her er termin 14 oktober. Men tørr ikke fortelle det til noen på lenge enda, for ca 6mnd siden så mistet vi i uke 13 og gangen før der i uke 10... Så nå håper jeg bare at lille spiren klamrer seg fast!!!! Er veldig glad og spent, men nesten så ikke tørr å glede meg for mye enda. :/
LykkeBoTil2:) Skrevet 23. februar 2012 #49 Skrevet 23. februar 2012 Termin 10 okt Har en fra før, krysser fingre for at alt går bra (:
Vinterblomst Skrevet 24. februar 2012 #50 Skrevet 24. februar 2012 31.oktober. Ingen barn fra før. ganske ekstatisk men med forbehold..fikk faktisk beskjed om at sjansen for å bli gravid er liten og hadde begynt å planlegge hjelp :-) håper spiren sitter.DET HADDE VÆRT EN LYKKE!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå