Gå til innhold

Lister meg inn med skrekkblandet fryd!

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken

Etter at vår nydelige og etterlengta baby døde bare få uker gammel og vi mistet tvillingene våre i uke 12 i høst, hadde vi egentlig bestemt oss for å slutte å prøve. Time til spiral er bestilt og avgjørelsen var tatt.

Så kom kvalmen :) Og så kom IKKE mensen :) Og så kom den blå streken :)

Så nå sitter jeg her litt handlingslammet og veksler mellom glede og gru.... Vi klarer nok ikke helt å tro at dette skal gå bra, men til tross for at det har gått så galt de siste gangene, har vi to friske barn, så vi VET at vi kan :)

Det blir noen harde måneder med kvalme (har alltid hatt hypermesis hele svangerskapet) og tett oppfølging ihht sykdommen lille engel hadde og jeg kjenner at motivasjonen for å kaste opp 5-6 ganger daglig i månedsvis ikke er helt på topp.

Men bare det går bra, er det verdt det tusen ganger.

Fortsetter under...

Hei og velkommen :)

Trist å lese om alt dere har vært igjennom, men krysser alt jeg har for dere om at det går bra denne gangen <3

Vi hadde en SA i oktober i fjor, og en fødsel i uke 20 i mars i fjor og klarer heller ikke helt å tenke at dette skal gå bra. Kvalmen er også noe jeg sliter veldig med, men som du sier så er det jo verdt alt i verden bare det går bra denne gangen. Jeg har termin 3. septmber og har allerede sett ett bankede hjerte <3

ønsker dere masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...