Kosemosepose Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 I natt drømte jeg at babyen var nyfødt. Han lå ved siden av meg i senga, var helt nydelig, hadde et lite hode og mørke øyne. Så sa han at han het Ludvig.... .... Drømte forresten også at han kunne gå da han var 3 måneder gammel og stort sett et vidunderbarn :-)
kattemamma Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Haha, ja mulig du bærer på en reinkarnasjon :-) Høres ut som en herlig drøm da. Så gjenstår det bare å se om det er en liten Ludvig du bærer på!
Kosemosepose Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2012 Hehe, ja tenkte kanskje jeg har en Beethoven i magen... Det er så rart, har ALDRI vurdert eller tenkt på navnet Ludvig, er heller ikke opptatt av klassisk musikk :-) Men min eldste er oppkalt etter jazzlegenden Ella Fitzgerald, kanskje familien trenger et klassisk geni også? ;-) Blir spennende å se på onsdag på ord. UL om de klarer å se om det er en Ludvig eller en Josephine :-)
Kosemosepose Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2012 Det er så rart ... snakka med samboern, og vi vil begge kalle babisen Ludvig hvis det er en gutt!! Hadde aldri tenkt på navnet før , men det er jo kjempefint! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå