Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 I dag er jeg 5 dager over IKM. Tok en test lørdag morgen (da 3 dager over IKM), men denne var negativ. I går så jeg plutselig at det hadde kommet blodårer på brystene, på areola så og si. Litt øm også. I tillegg mer utflod. Kan dette være tidlige tegn? Noen som har hatt det samme? Når har dere testet positivt?? Jeg håper at spiren sitter
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 I dag er jeg 5 dager over IKM. Tok en test lørdag morgen (da 3 dager over IKM), men denne var negativ. I går så jeg plutselig at det hadde kommet blodårer på brystene, på areola så og si. Litt øm også. I tillegg mer utflod. Kan dette være tidlige tegn? Noen som har hatt det samme? Når har dere testet positivt?? Jeg håper at spiren sitter Ingen erfaringer??...
Hiwi Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Jeg er ikke over mensen enda. Men har mange symtomer. Kjedelig og måtte vente til slutten av mnd :/
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Sist svangerskap gikk jeg 3 uker over IKM før testen lyste positivt mot meg. De andre testene var negative... Da hadde jeg ingen symptomer heller - men gravid var jeg jo Nå sitter jeg her og skjønner fint lite 8 dager over selv, ingen utlslag på test - bare en eneste laaaaang syklus som sist måned. Her skal man ike alltid bli kloke tydeligvis gitt Men det er fullt mulig å være gravid selv om testene viser noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå