Gå til innhold

5 dager over IKM!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 5 dager over IKM. Tok en test lørdag morgen (da 3 dager over IKM), men denne var negativ. I går så jeg plutselig at det hadde kommet blodårer på brystene, på areola så og si. Litt øm også. I tillegg mer utflod. Kan dette være tidlige tegn? Noen som har hatt det samme? Når har dere testet positivt??

Jeg håper at spiren sitter :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dag er jeg 5 dager over IKM. Tok en test lørdag morgen (da 3 dager over IKM), men denne var negativ. I går så jeg plutselig at det hadde kommet blodårer på brystene, på areola så og si. Litt øm også. I tillegg mer utflod. Kan dette være tidlige tegn? Noen som har hatt det samme? Når har dere testet positivt?? Jeg håper at spiren sitter :D

Ingen erfaringer??...

Skrevet

Jeg er ikke over mensen enda. Men har mange symtomer. Kjedelig og måtte vente til slutten av mnd :/

Skrevet

Sist svangerskap gikk jeg 3 uker over IKM før testen lyste positivt mot meg. De andre testene var negative... Da hadde jeg ingen symptomer heller - men gravid var jeg jo :) Nå sitter jeg her og skjønner fint lite 8 dager over selv, ingen utlslag på test - bare en eneste laaaaang syklus som sist måned. Her skal man ike alltid bli kloke tydeligvis gitt ;) Men det er fullt mulig å være gravid selv om testene viser noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...