Gå til innhold

HODEPINE!

mamma til 3 gullunger<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt hodepine siden onsdagen og var hos legen i dag der jeg ble sykemeldt ut svangerskapet. Er i uke 34 i dag. Har IKKE svangerskapsforgiftning, men legen ble selv usikker på hvorfor jeg har så vondt i hodet tok masse prøver som jeg får svar på om noen dager. Flere som har/ har hatt det sånn i svangerskapet sitt? Har vondt fra tinning til tinning og i munn(!). Grusomt hvis siste del av graviditeten skal bli ødelagt av hodepine :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. Drikker du lite? Jeg bruker å få hodepine dersom jeg har drukket for lite vann..

Skrevet

Bihuler kanskje?? Jeg er 40% sykemeldt pga svangerskapsmigrene. Kan du ha det?

Skrevet

kanskje du spenner kjeven mye uten å være klar over det.

Skrevet

drikker mye vann og legen trudde det ikke var bihulene siden jeg blir bedre av å ligg.

Har 2 små fra før så kan jo rett og slett bare vær stress og hektisk hverdag? Men rart at man skal få vondt i munn av det... :P

Skrevet

Jeg har fått tannverk når jeg har hatt hodepine.

Kom spesielt når jeg gikk opp trapper, dvs anstrengte meg

Men det gikk over etter en ukes tid

Skrevet

håper det går over da =) I dag hadde jeg så vondt at tårene pressa på da jeg skulle kle på minstejenta som ikke er i bhg, men hjemme i lag med meg. Grusomt å ha henne hjemme siden jeg ikke klarer å ta meg skikkelig av henne når hodepinen er på sitt værste så blir mye barnetv på hun :( Noe jeg ikke liker, men må man så må man...

Skrevet

Regner med at urinprøven også var grei??? tenker svangerskaps diabetes er vel ikke å utelukke..

Skrevet

var til behandlig hos osteopet i dag der han fant 5 av 14 låsninger i nakken så det var ikke rart jeg har hatt så vondt. Er så glad og lettet over at jeg ikke skal gå siste del av svangerskapet med hodepine =D =D

Skrevet

Bra du kom deg til behandling. Jeg våknet opp med hodepine i dag - sikkert fordi jeg måtte ha en ekstra pute når jeg skulle sove pga kraftig halsbrann i natt. Fikk time hos kiropraktor og er nå helt fin.

Akupunktur kan visst også hjelpe mote hodepine sies det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...