mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 har hatt hodepine siden onsdagen og var hos legen i dag der jeg ble sykemeldt ut svangerskapet. Er i uke 34 i dag. Har IKKE svangerskapsforgiftning, men legen ble selv usikker på hvorfor jeg har så vondt i hodet tok masse prøver som jeg får svar på om noen dager. Flere som har/ har hatt det sånn i svangerskapet sitt? Har vondt fra tinning til tinning og i munn(!). Grusomt hvis siste del av graviditeten skal bli ødelagt av hodepine
farmen Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Hm.. Drikker du lite? Jeg bruker å få hodepine dersom jeg har drukket for lite vann..
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Bihuler kanskje?? Jeg er 40% sykemeldt pga svangerskapsmigrene. Kan du ha det?
Alexander's Mamma Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 kanskje du spenner kjeven mye uten å være klar over det.
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2012 drikker mye vann og legen trudde det ikke var bihulene siden jeg blir bedre av å ligg. Har 2 små fra før så kan jo rett og slett bare vær stress og hektisk hverdag? Men rart at man skal få vondt i munn av det...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 14. februar 2012 #6 Skrevet 14. februar 2012 Jeg har fått tannverk når jeg har hatt hodepine. Kom spesielt når jeg gikk opp trapper, dvs anstrengte meg Men det gikk over etter en ukes tid
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2012 håper det går over da =) I dag hadde jeg så vondt at tårene pressa på da jeg skulle kle på minstejenta som ikke er i bhg, men hjemme i lag med meg. Grusomt å ha henne hjemme siden jeg ikke klarer å ta meg skikkelig av henne når hodepinen er på sitt værste så blir mye barnetv på hun Noe jeg ikke liker, men må man så må man...
Drømmeprinsen<3 Skrevet 14. februar 2012 #8 Skrevet 14. februar 2012 Regner med at urinprøven også var grei??? tenker svangerskaps diabetes er vel ikke å utelukke..
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2012 var til behandlig hos osteopet i dag der han fant 5 av 14 låsninger i nakken så det var ikke rart jeg har hatt så vondt. Er så glad og lettet over at jeg ikke skal gå siste del av svangerskapet med hodepine =D =D
førti Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 Bra du kom deg til behandling. Jeg våknet opp med hodepine i dag - sikkert fordi jeg måtte ha en ekstra pute når jeg skulle sove pga kraftig halsbrann i natt. Fikk time hos kiropraktor og er nå helt fin. Akupunktur kan visst også hjelpe mote hodepine sies det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå