kaklemor Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Herregud, med en gang jeg legger meg litt tilbake kjenner jeg nesten bobler som popper i magen:-P Luft i magen ja(",)
VinterSol+2 Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Hehe, kjent sak. Boble boble, prompe prompe...
kaklemor Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2012 Hehe, kjent sak. Boble boble, prompe prompe... He he Godt jeg ikke er aleine
VinterSol+2 Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Hahaha, nei det er du ikke! Faktisk ikke såå ille denne uka, men for to uker siden.. Åhahahaha, fyttigrisen.
kaklemor Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2012 Hahaha, nei det er du ikke! Faktisk ikke såå ille denne uka, men for to uker siden.. åhahahaha, fyttigrisen. he he! husker sist jeg var gravid ( har en sønn ) .. Jeg var så plaget med luft at det var så flaut å være på jobb! Holder man igjen gjør det så UTROLIG vondt! Gleder meg tihi!
kaklemor Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2012 Lol, ja, mye å se frem i mot! :-D Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå