holahopp Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 har vært superheldig som har en sønn med godt sovehjertet om natten egentlig. Har sovet 12-14 timer sammenhengende siden han var ca 7 uker selvfølgelig med noen urolige netter nå og da. Men de siste 14 dagene fra ca da han fylte 6 mnd til nå 6,5 mnd så har han begynt å hyle ekstremt mye når jeg legger han ned. Når jeg tar han opp igjen slutter han med engang..legger han ned så begynner han igjen. Ser på han at han er kjempetrøtt og bare gjesper og gnir seg i øyene, men skal absolutt ikke legge seg. Det hjelper ikke å stryke på han, synge eller noe kun ta han opp. Han kan holde på sånn lenge så har latt han skrike litt for vet jo at han ikke er sulten, han har ren bleie og er kanon trøtt. Når han endelig sovner så sover han en liten stund så begynner han å hyle litt igjen sovner igjen og har slike hyppige oppvåkninger.. noen som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Antagelig separasjonsangst. Hadde det i samme grad med nummer to. Da tok jeg henne bare med meg ned i stua og lot henne sovne på sofaen ved siden av meg. Gikk over etter noen kvelder da, men jeg var heldig, det kan vare lenge.
holahopp Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2012 hmm det skal jeg prøve på det rare er at han var hos mormor igår og hun hadde ikke noe problemer med å legge han, sovna tvert uten grining...men med meg så begynner han å hyle igjen. Og dette skjer kun på kvelden. Når jeg legger han på dagen så gir han ikke en lyd fra seg..
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Opplever det samme her med snuppa på 6 måneder. Det er bare på kvelden det er vanskelig med legging. Hun klarer ikke finne roen og det det en time-to før hun sovner dyp og god søvn. Har ikke noen tips, vi har tatt henne opp og latt henne sovne i armkroken når hun blir veldig fra seg.
abella Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Hvordan sover han på dagen da? Det henger veldig sammen med legging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå