Gå til innhold

Emmaljunga Nitro City?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Derfor jeg velger denne, tja, vi går og på tur, men ikke på vinterhalvåret når det er på det værste med snø... men man kan jo trille. Elsket vogna og du kan sette fremhjula (som er bevegelige) fast, så dem ikke beveger seg. så det var jo knall!!!

Deilig å se at det er flere enn meg som er godt i gang med utstyrs-planlegginga selv om babyen ikke kommer før i Oktober ;)

Hvilken butikk var du i og prøvde? Jeg har vært innom Babyshop og Barnas Hus, men de hadde jo ingen Emmaljunga-vogner inne, jeg ble skikkelig skuffa.

Annonse

Bebito på solsiden i trondheim:-) masse fiiiint:-) barn skal vi ha uansett så om vi er ute å ser på markedet er jo det flott:-) vi tenker å kjøpe et spesielt bilsete der baby ligger fastspent. ikke glad for å kjøre langt med maxo cosi for ryggens skyld!

Er foresten ikke bevist at det ikke er bra for babyene å sitte i en vanlig bilstol. Hadde nok vurder det isteden da det er best for barnet å sitte bakovervendt de første 4 årene. Se her: http://www.dinside.no/314926/baby-i-bil-bag-boxette-eller-barnesete

Endret av 2ne-lill

Den er sikker. det er ingen av de typene du viser til i den testen. det er en trepunkt sele som ungen har på seg. men ungen får til å ligge med ryggen utstrekt. Noe jeg synes er viktig på langtur så baby sover godt:-):-) kjempe gode tester angående den jeg skal ha. så det har jeg gjort research på:-):-)

Men det er vel barnets nakke de er bekymret for når barnet ligger sidelengs i bilen, da hjelper det lite med trepunkts belte. Er vel den fra britax du sikter til? Boxette gikk ut av produksjon for mange år siden så vet det ikke er den. Men problemet er bare det at den fra britax bare er en fancy boxette.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...