Gå til innhold

Fleire som har vonde voksesmerter?

Anbefalte innlegg

Har skikkleg vondt av og til :( vet jo at de er heilt normalt men alikavel... kan ikkje huske eg hadde de slik med dei 2 andre barna mine.. vokner på natta og har vondt, når eg snur meg og slik, når eg reiser meg stikker de skikkleg til i lysken... andre som har de slik?? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143909182-fleire-som-har-vonde-voksesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har hatt veldig masse vondt i ribbeben og bekken, lyske og ben =P ribbene mine har flyttet seg to ganger i løpet av svangerskapet. håper ikke de skal flytte seg noe mer for det er kjempe vond.

ang lysken, jeg var hos fysioterapaut som forklarte dette for meg. er en form for bekkenløsning som gjør av ryggraden låser seg fast i bekkenet og da strammer det seg veldig i musklene. dette kjenner man gjerne i lysken og yttersiden på beina.

håper dette hjalp deg noe. jeg syns i hvertfall det hjalp med en forklaring. er ikke sikkert det er dette på deg, men det er mulig. =)

jeg syns det hjelper om samboer eller jeg selv maserer rundt de to bena som stikker ut foran. husker ikke helt hva de heter ;)

Annonse

Jeg kjente litt stikkinger i uke 6, og så gikk det plutselig over... kjente ingenting i flere uker , men så tidlig i uke 9 begynte det igjen, og nå kjenner jeg det hver dag, flere ganger for dag (10+6 i dag)... av og til gjør det skikkelig vondt hvis jeg hoster, nyser eller snur meg i senga, men det varer bare noen sekunder i gangen. Kjenner det også ekstra mye hvis jeg har hatt en hektisk dag på jobb med mye bæring og løfting..

Jeg synes det er veldig deilig å kjenne at det skjer ting i magen, og så begynner jeg jo å se at magen vokser også :)

Men jeg husker jeg var ganske urolig ang stikkingene jeg hadde i uke 6...

Jeg tror nok dette er veldig normalt, i den grad noe som helst er normalt, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...