Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg og kjæresten har lenge ønsket oss barn , vi hadde ett samleie i mens pms var tilstede for jeg viste da ikke den var der enda.

Men så hadde vi samleie ganske ofte i eggløsningen min som var slutten av mnd til første dagene i feb.

Jeg vil ikke bare innbille meg nor for dette ønsker jeg jo selvfølgelig.

Jeg er små uggen i kroppen nesten hele tiden , får skikkelige kick der ryggen bare streiker og låser seg, jeg våknet en natt at jeg hadde så utrolig vont i brystene mine at jeg bare begynnte og gråte.. Men de smertene er i grunn blitt bedre , må klemme litt for dem skal gjøre noe vont nå.

Går med en kvalme / uggen i kroppen enda, får ofte kramper eller murringer i magen , kansje mens smerter? Og så hører kjæresten min på magen min og han hører en bobling, knirking.. Aner ikke om det er normalt jeg ..

+ jeg har uflod men ikke sånn at jeg må ha innlegg[enda]

Jeg spiser ikke særlig fordi jeg er sulten men når maten kommer så er jeg bare kvalm..Er det noe av dette som kan tyde på en gravid ?

Jeg kan selvgølgelig ta test! Men jeg tok en for en uke siden den var negativ men jeg er for tidlig enda. jeg har reknet ut å er 3 uker? Men venter mens om 6 dager. Vil den slå ut da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143909180-er-jeg-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...