januarbaby012 Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Hva føler du idag at det er DIN første morsdag?? Hvordan var dagen og hva fikk du ( oppmerksomhet, gave osv) fra din kjære mann?? Jeg følte meg så heldig som opplevde morsdag og er blitt mamma fikk en helt annen følelse når alle gratulerte meg med morsdag
Dini Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Hadde ikke trodd jeg hadde en romantisk type, men fikk roser, og et kort der han skrev at VI elsker deg (altså, han og min datter) og frokost som stod klar når jeg stod opp =) Har også vært andre som har gratulert meg med morsdagen =) Bare koselig det
Nimas Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Jeg trodde ikke dagen skulle bety noe som helst, men joda det gjør den Stolt er bare forbokstaven. Noe oppmerksomhet eller gave har det da ikke blitt. Mannen er på jobb hele dagen idag, sendte ett lite hint om hvilken dag det var idag på sms tidligere, satser på bedre resultat neste år. Nå var det ikke direkte sjokkerende da jeg kjenner mannen meget godt, men hadde vel kanskje ett aldri så lite håp Jeg og min sønn (en herlig strofe jeg også får kriblefølelsen når jeg sier) har kosa oss masse hjemme.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Puppet å la meg til å sove mens min kjære tok gogutten. Når jeg sto opp fikk jeg frokost. Å sokker og truser. Ikke så veldig romantisk kanskje, men var det jeg ønsket meg. Samboer er litt en sånn som kjøper det jeg ønsker meg jeg gjør det på samme måte.
mammag22 Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Da samboeren skulle reise å kjøpe gave i går ble han påkjørt, og etter det kunne jeg ikke brydd meg mindre om at jeg verken fikk frokost på senga, gave eller fikk sovet lenge - jeg fikk jo hjem mannen i god behold og heldigvis for det :-) Så dagen i dag har rett og slett vært som alle andre dager
januarbaby012 Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2012 Takk for svar kjære venner. Så flott at dere hadde en bra dag som morsdag Kjære (mammaifebruar) heldigvis for at d gikk fint med mannen din. Kos dere venner, natta
Carina har to små gull Skrevet 13. februar 2012 #7 Skrevet 13. februar 2012 Jeg puppet vesla i 07 tiden også sto mannen opp med henne og jeg sov til 10! (lenge) Da jeg sto opp var det dekt opp til et lekkert frokostbord med røde roser og et hjemmelaget kort der det sto at jeg var elsket av dem begge og at jeg var en fantastisk mamma Ble kjempe glad. Følte meg stolt over å få være en mamma! Ble bare koseligheter på formiddagen for etterpå bar det i leiligheta vi har kjøpt for å pusse opp.
Lille- MO Skrevet 13. februar 2012 #8 Skrevet 13. februar 2012 Jeg er alene, men hadde en kjempefin dag likevel. Vi koste oss masse, og lillegutt som aldri sover noe særlig oppå meg, tok seg en god dupp på mammas bryst, og det var kjempekos , i tillegg til at han sa mamma for første gang dagen før morsdag! Den beste gaven jeg kunne fått <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå