Gå til innhold

Ømme bryst????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen flere som er plaget med dette?

Har så vondt. Kveldene er verst når man tar av bh en for å legge seg.

Noen som har noen super gode råd mot dette??? Blir litt rådløs, føleerr eg har prøvd alt:)

Går med bh hele tiden og når den faller av så kjenner jeg tyngden godt:-P

Annonse

jeg er nå 9+3 og har vært meget øm i brystene siden uke 4-5.. har gått opp en bh str.. det er ubehagelig å ha på bh for lenge og vondt å a den av når det er kvelden.. legge seg i sengen og finne en go sovestilling er også ett problem.. snu seg er til tider noe jeg våkner av..

Det blir som oftest værre med nr.2 da brystene har allerede vært fylt med melk og derfor gjør seg klare mye tideligere ved nr 2.

Har ingen gode råd!!

Er 9+0 og har hatt ømme bryster siden uke 5...dette (og uteblitt mens) er alltid mitt første symptom på graviditet. Siste ukene er det blitt så ubehagelig at jeg må ha en tynn t-skjorte el.l. mellom brystene for å klare å ligge på siden. Har i utgangspunktet store bryster så dette er ubehagelige greier. Bruker KUN sportsbh`er på dagtid og det fungerer utmerket. Er litt spent da jeg skal kjøre alpint tilo helgen for da blir det jo litt "risting" men da skal jeg ha den mest stødige sportsbh`en jeg har, på meg.

Litt komisk men mine sportsbh`er er av merket "ShockAbsorber"...som også betyr støtdemper! ;o)

Kan anbefales på det sterkeste! :o)

Jeg hadde ømme bryster fra dagen jeg vart gravid tror jeg og de holder seg øm enda, nå er jeg 10+4. klarer ikke å ha på bh, men jeg og bruker sportsbh, det er fryktelig godt, holder brystene opp å strammer ikke rett under som bh gjør :) det er jo ingen fasit på hvor lenge man har ømme bryster, noen har d hele svangerskapet og hos noen trapper det av under svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...