Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fortida kjempesliten. Eg er sliten og mannen er sliten.. I går kveld var eg faktisk innom Atlantis si nettside ang AuPair. Det var som musikk for mine øyrer å lese alt ein kan "få/kjøpe". Eg har sjølv vore au pair, men det var i gamle dager... ;) Heilt attende til 1995/96. Budde hos ein familie i California og tente ca 115 dollar i veka. Kor mykje må ein betale ein au pair i dag? Det fann eg nemleg ikkje ut på nettsida til Atlantis... Eg berre spør :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fortida kjempesliten. Eg er sliten og mannen er sliten.. I går kveld var eg faktisk innom Atlantis si nettside ang AuPair. Det var som musikk for mine øyrer å lese alt ein kan "få/kjøpe". Eg har sjølv vore au pair, men det var i gamle dager... ;) Heilt attende til 1995/96. Budde hos ein familie i California og tente ca 115 dollar i veka. Kor mykje må ein betale ein au pair i dag? Det fann eg nemleg ikkje ut på nettsida til Atlantis... Eg berre spør :)

hei!!

eg har vore au pair eg og. her i norge. sjølv kjem eg frå eit ant land. det var vell 2005-2006. fekk ca kr 3000,- . budde gratis av familien og mat kostet meg ingenting. eg var utrolig heldig å få ein slik familie eg. men trur du kan finne meir info på udi sine sider om eg ikkje tar feil. eg veit at eg leste ein plass.

Skrevet

thanx :) Skal jaggu vurdere dette!!

Skrevet

Vi venter Au-Pair i disse dager, og skal betale henne 5000 kr pr mnd, pluss selvsagt kost og losji. Satsen er pr dags dato 4000, men vil bli økt til 5000 innen noen mnd (for Au-Pair fra filipinene). Vi skal også betale norskkurs dersom hun ønsker det, og betaler flybiletten tur-retur. Gleder oss veldig til hun kommer og forhåpentligvis ønsker å bli en del av familien! Vi har brukt energy au-pair og er kjempefornøyd!

Skrevet

Spennande! Kva slags arbeid gjer din au pair då? Jobber ho i eitt strekk eller i ulike deler av dagen? Kva med helgane? Har ho eige bad? Eller deler ho med dei andre i familien? Forstår ungane henne?

Skrevet

Spennande! Kva slags arbeid gjer din au pair då? Jobber ho i eitt strekk eller i ulike deler av dagen? Kva med helgane? Har ho eige bad? Eller deler ho med dei andre i familien? Forstår ungane henne?

Skrevet

Hun har ikke kommet ennå, kommer i mars:) Vi er spente alle sammen:) Hun snakker godt engelsk, så har gått inn for å lære 5 og 3 åringene enkle gloser, som sulten, tengne, leke ute osv. Skal være hjemme de to første ukene hun er her, slik at hun kommer godt inn i rutiner. Mannen min jobber skift, og jeg har ofte møter ol som kan dra ut i tid og dermed er henting i bhg hovedproblemet, samt innkjøp og middagslagning. Har tre barn, 1,3 og 5 år. Hun skal jobbe 5 timer om dagen, 5 dager i uken, men tviler på at behovet vårt er så stort. HUn har et nettverk i Oslo, og vi bor i Drammen, så da kommer hun sikkert til å dra til venner på fritiden. Noen ganger skal hun passe barna på kveldstid/tidlige morgener, men da mot ekstra betaling. Lettere husarbeid, handle mat/lage middag noen ganger i uken og hente i bhg noen ganger. Og være et par ekstra armer ved behov. Hun vil få eget stort rom, som vi tidligere har brukt som ekstra stue, med eget bad. Hun vil ha sin egen tv/dvd/pc, slik at hun kan trekke seg litt unna hvis hun ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...