Gå til innhold

Gravid og omgangssyke? Bekymret..

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det andre som har vært syke i svangerskapet? Jeg er 16 uker på vei, og ble i går dårlig. Spydde en gang i går + diare. I dag har alt rent rett gjennom meg. Skikkelig slapp!! Men vi var på Burger King i går, og nå kjenner jeg at jeg bekymrer meg for om jeg har fått i meg noe som ikke er bra.. Er det jeg som er tullete? Går mye omgangssyke i vårt distrikt nå, men er jo så redd at noe skal skade magegullet.

Skal også sies at jeg stort sett har løs mage nå i svangerskapet. Flere som kjenner seg igjen i det? Men da er det stort sett bare en gang for dag, og ikke 50 :-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143909070-gravid-og-omgangssyke-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 18 uker på vei og hadde en skikkelig omgang i forrige uke. Alt kom ut i form av "vann", den ene eller den andre veien. Her var det flere som ble syke så er sikker på det var omgangssyken. Ikke moro i det hele tatt!

Jeg har også generelt løs mage, og det er heller ikke moro. Den kommer seg liksom aldri, uansett hva jeg spiser. Men legen sier babyen tar det den skal ha, og omgangssyke er ikke farlig så lenge det bare er snakk om noen dager. Så jeg ville ikke bekymret meg så mye med det første i alle fall :)

Dette høres kjent ut,ja! Denne uken har alt kommet ut i den ene eller andre enden....i tillegg til høy feber. Varte 3-4 dager og fremdeles sliten av det,men er nok ikke farlig,nei:-) Bare å få i seg så mye væske som man klarer - f.eks farris/saft-blanding. Det varer jo gjerne i max 1 uke,og varer det lenger bør du kontakte lege. Det mest plagsomme for meg var at kynnerne ble mye hyppigere og sterkere når jeg var syk,men det er heller ikke unormalt. God bedring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...