marguritten Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 har aldri opplevet å små bløde i noen av mine svangerskap.. men i dag så jeg svakt med blod... hvis det kommer mer,så må jeg nok kontakte legen... krysser fingrene for at det er noe ufarlig....
Frk.håpefull Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 ja, vi får håpe det bare er et sprukket blodkar eller noe.... Sender deg en god tanke <3
VinterSol+2 Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Sånn er det her og. Lurer på om det kan være tegn på begynnende urinveisinfeksjon.. Jeg har iallefall lett for å få det når gravid, og tidligere har eneste tegn på dette vært en ørliten blødning,
marguritten Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2012 ble testet for uvi for 2 uker siden, da var det ingenting. å i mine andre svangerskap har jeg hatt masse uvi men aldri hatt blod. men fikk etter mye fram og tilbake tid til scanning i morgen. så blir spennende å se hva som skjer..
VinterSol+2 Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Holde oss oppdatert, da! Lykke til, satserpå at det er ikkeno!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå