Elsa88 Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Samboeren min jobber på en avdeling på et sykehjem, samt der jeg jobber som nattevakt. Samboeren min hadde lagt seg til i en gruppe på face, om nye fedre. Så når han hadde skrevet et innlegg der så havnet det på han side, slik at alle kunne se det. Før han hadde klart å slette det der så hadde 1 kollega av han sett det. Og trur du ikke når han kom på jobb i dag så viste ALLE kollegene og pasientene om at vi var gravide!!! jeg er bare 5 uker på vei og ingen av familien vet om det. Så er bare så gj**** irritert på kollegaen som så det innlegget 1 sek før han slettet det. Og i stede for å gå til han selv for å gratulere det, så måtte hun si det til alle andre istedet. Er bare så frustrert at en person kan gjøre dette. Sorry men måtte bare få dette ut. Jeg gruer nesten med å dra på jobb igjen for da kommer alle til å gratulere meg før jeg selv ville at de skulle få vite det.
julibebis12 Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Du får tenke som jeg har fått beskjed om, at å være gravid er en gledes nyhet, så folk tenker vel ikke på å holde kjeft...folk utenom er ikke bekymret får at ting kan gå galt osv slik som vi som akkurat har blitt gravide tenker på... Helt enig med deg at det er dumt det kommer ut til ALLE så tidlig. Jeg selv ønsker også at man kan holde deg hemmelig til man selv er klar:)
Elsa88 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2012 Jeg ville ha æren med å si det selv, ikke at det går fra munn til munn. Men tanken at det er mange som fikk vite det før min egen familie. Samt min foreldre som håper om å få den beskjeden snart, men blir da satt bakerst i rekken.
Frk.Karidotter Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Skjønner frustrasjonen, men jeg syns ikke du skal skylde på kollegaen deres. Det sto på facebook, tross alt. Og er det på facebook, så er det så offentlig som det kan gå. Det var en glipp. Shit happens. Situasjonen er endog kjip. Husk at sånt sladder elskes av menneskeheten!
Frk.Karidotter Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 ...og du; neineineineinei - dine foreldre blir da virkelig ikke satt bakerst i rekken! Intensjonen var jo at de skulle få vite det først. Hendelig uhell.
gutt11spire12 Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Når det kommer opp på facebook regner man jo med at det er offentlig informasjon, er jo tross alt facebook. Men kjipt for deg om du ville holde det hemmlig til uke 12 ja ;( Kanskje best å forte seg å si det til foreldre fort tross alt da! Og holde seg unna facebook heretter
Elsa88 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2012 Det gikk 1 sekund fra det kom på facebook til han slettet det. For det man skriver på en gruppe havner alltid på veggen men han skulle slette det med en gang. Jeg ville ikke si det til noen utenom venninna min, sia det er alltid hun som drar meg på fest. jeg ville vente til de 12 ukene hadde gått siden jeg hadde sagt det til de før i 4 uke og mistet. Så hvor mye smilet datt når jeg måtte de det. Så er ganske lei meg når jeg er bare 5+3 nå og alle på jobb vet det.
Elsa88 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2012 jeg har planlagt det så godt, skal treffe de 8 mars, og skal ha middag sammen. og det er 3 dager etter 1 kontroll. kommer ikke til å treffe de personlig før det og vil ikke si noe slikt over tlf.
TMTMTM Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 Når det er på facebook, uansett hvor mange eller få sekund så kan dere ikke skylde på noen andre. Da er det som det ble sagt over, så offentlig som det bare kan bli. Kollegaen din fikk sikkert ikke med seg at det ble slettet engang. Det kommer jo også opp at samboeren din har meldt seg inn i en gruppe for fedre! Det er jo det samme som å si at han skal bli far vel..? Men skjønner selvsagt at det er kjip at alle skal vite det så tidlig. Her så er mannen min i total ekstase over nyheten og bare greier ikke å holde det for seg selv, han er altfor glad og sier at han elsker å fortelle det, så han forteller det til "alle". Er bare 5 uker og noen dager her også, men skal på ultralyd på tirsdag (da er jeg i uke 6) og om det er et lite hjerte som slår der kommer vi nok til å bare si det, si det siden han allerede er så ivrig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå