Snartmammatil3 <3 Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Hei!! Vil bringe min lykke over til dere, slik at dere kan se at det kan gå ann... Etter å ha holdt på i 12 mnd, 4 kurer med pergotime og jeg gikk ned 10 kg. Kunne vi endelig se at det ble to streker på graviditetstesten, blir 39 år i sommer. Har termin 5. oktober. Må være ærlig å si det har vært mange tårer og tunge stunder. Men gruer meg litt til mars nå, skal til St. Olav for å se om alt er iorden...samt om jeg må igjennom en duotest... Ønsker alle dere andre lykke til <3
Gjest Sensitiv har blitt mamma! Skrevet 14. februar 2012 #2 Skrevet 14. februar 2012 Gratulerer masse!!!!
mira76 Skrevet 12. mars 2012 #3 Skrevet 12. mars 2012 Så bra å høre at det går bra Selv tok jeg i forrige uke test etter første forsøk, og den var negativ ... så det er bare å stålsette seg for en runde til, og da er det kjekt å høre om at det går bra! Vet du hvordan man gjør det med frys`Jeg har 5 egg på frys - tines alle opp samtidig eller blir det inntil 5 forsøk av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå