Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Jeg går nå inn i uke 31 + 0 i morgen og lurte på om det er normalt å bli tungpustet av så og si ingenting? Dette er min første så vet liksom ikke :-P Om jeg går i trapper el opp bakken el bare sitter framoverbødt og spiser middag, så må jeg ta en pause og sette meg bak for å trekke pusten ordentlig før jeg fortsetter.. Er ikke tykk heller (bortsett fra babymagen da :-P ), så er ikke derfor jeg blir for sliten...
aragon Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Det er normal å bli litt mer tungpusten ja, men det kan også være andre ting som gjør at du blir litt ekstra. Jeg manglet jern, b12 og d-vitamin og når jeg begynte med ekstra tilskudd av det hjalp det veldig. Kan jo være greit å sjekke med en boldprøve hvis det er veldig plagsomt..
Mamsebamsen Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Er helt normalt! Dette er min tredje, og jeg har vært sånn alle gangene. Jeg kan sitte helt i ro, og plutselig bli andpusten og svimmel. Men hos meg blir det oftest slik når jeg har drukket for lite. Dersom jeg passer på å drikke nok, merker jeg ingenting til det. Og når jeg har det sånn, hjelper det dersom jeg tømmer i meg en flaske vann:-)
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Jeg drikker mye vann og det hjelper ikke i det hele tatt. Bruker 3 ganger så lang tid på å gå fra bilen og til kontoret mitt bare for å unngå å puste som om jeg har sprunget marathon når jeg kommer fram. Før ferien løp jeg alltid opp trappene, og da jeg kom tilbake fra ferie og var ca 6-8 uker på vei, så sleit jeg allerede med pusten..
EierIkkeFantasi Skrevet 13. februar 2012 #6 Skrevet 13. februar 2012 samme her , uke 32 og sliter med og puste til alle tider , sitter i sofaen hjemme og gjør omtrent pusteøvelser for og få luft føler jeg. var ikke sånn med førstemann men det er visst helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå