Gå til innhold

Normalt å være tungpustet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går nå inn i uke 31 + 0 i morgen og lurte på om det er normalt å bli tungpustet av så og si ingenting? Dette er min første så vet liksom ikke :-P

Om jeg går i trapper el opp bakken el bare sitter framoverbødt og spiser middag, så må jeg ta en pause og sette meg bak for å trekke pusten ordentlig før jeg fortsetter..

Er ikke tykk heller (bortsett fra babymagen da :-P ), så er ikke derfor jeg blir for sliten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt normalt. Du puster for to nå ;-)

Skrevet

Det er normal å bli litt mer tungpusten ja, men det kan også være andre ting som gjør at du blir litt ekstra. Jeg manglet jern, b12 og d-vitamin og når jeg begynte med ekstra tilskudd av det hjalp det veldig. Kan jo være greit å sjekke med en boldprøve hvis det er veldig plagsomt..

Skrevet

Er helt normalt! Dette er min tredje, og jeg har vært sånn alle gangene. Jeg kan sitte helt i ro, og plutselig bli andpusten og svimmel.

Men hos meg blir det oftest slik når jeg har drukket for lite. Dersom jeg passer på å drikke nok, merker jeg ingenting til det. Og når jeg har det sånn, hjelper det dersom jeg tømmer i meg en flaske vann:-)

Skrevet

Jeg drikker mye vann og det hjelper ikke i det hele tatt.

Bruker 3 ganger så lang tid på å gå fra bilen og til kontoret mitt bare for å unngå å puste som om jeg har sprunget marathon når jeg kommer fram. Før ferien løp jeg alltid opp trappene, og da jeg kom tilbake fra ferie og var ca 6-8 uker på vei, så sleit jeg allerede med pusten..

Skrevet

samme her , uke 32 og sliter med og puste til alle tider , sitter i sofaen hjemme og gjør omtrent pusteøvelser for og få luft føler jeg. var ikke sånn med førstemann men det er visst helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...