Fiemamma Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Noen som har vært det? Hvordan merket du det? Jeg er på runde to med dobbel. Første runden gikk greit. Hadde bare hetetokter og el-testen ble glødende på cd14 og 15. Så fikk jeg en del menssmerter i en ukes tid etter el som varte frem til tr kom. Jeg frika nesten ut da jeg oppdaga heavy mengde ''melk'' som kom ut mellom beina cd8-11, jeg er vanligvis knusktørr hele syklusen så skjønte lite. Denne gang føler jeg meg nesten litt dårlig. Har ikke fått beskjed om pausemåned så skal kjøre på med dobbbel i 4 pp. Er på dag 3 med dobbel igjen nå og ligger og gruer meg til å spise dem. Fikk hetetokter på dag 1 og i går klistra klærne seg til kroppen. Måtte gå fremoverbøyd pga smerter og tyngdefølelse i eggstokkene og var nær ved å besvime en gang i går. Det er akkurat som om de veier så mye at jeg kjenner de henger på en måte. Som en gren full av snø. Hadde innsovningsproblemer i natt pga det var så intenst. Gyn har ikke sagt noe om ul for å sjekke eggposer. Jeg har endo så en god del på hver eggstokk er ute av drift. Har noen opplevd noe liknende?
Grynet:) Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Jeg håper du kommer deg til legen, det der hørtes verken godt eller bra ut :/
Fiemamma Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2012 Burde vel strengt tatt ha tatt en telefon ja. Men jeg er så sta og har så høy terskel før jeg ringer. Det står i pakningsvedlegget at det er vanligere enn 1 av 10 å få rødme og opphovnede eggstokker. Er sikkert det jeg kjenner da.
Maya86 Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Ikke vet jeg, men pergo kan ha som bivirkning å forstørre cyster. Har du vært til ultralyd etter du begynte på pergo? Jeg fikk beskjed at pergo funker for måneden etter også, så man skal helst ta det anne hver måned. Men sikkert annerledes for deg som ha endo.. Cyster kan gjøre vondt, og gjøre skade på eggstokkene. Ville absolutt tatt å ringt legen i morgen tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå