MaRiAnNe_85 Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Dette er tredje barnet mitt og denne navlestrengen liker jeg like lite denne gangen, som de forrige gangene, fordi den er så forskjellig fra unge til unge. Nå er lillegull 8 dager gammel og det ser ut som at navlestrengen kan begynne å løsne,men det buler slik rødt "kjøtt" ut på sidene og er redd for at dette kan være brokk? Med de to andre har det vært et "svart hull" som går innover når navlestrengen har dotte av...I tillegg var det litt verk rundt navlene,men det tok jeg bare å renset det med vann slik som de sa på føden. Tenkte å dra på helsestasjonen å få dem til å se på han i morgen, men hva tror dere? Vet det er vanskelig for dere å si noe når dere ikke har sett han,men andre som har opplevd at det ikke har vært bare et svart hull etter at navlestrengen datt av?
maxim Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 det kan være at det ikke har grodd helt som det skal og at det er åpent og dermed ser du litt kjøtt.... flere i familien har hatt dette, det er helt ufarlig men mener de må ha rensa det flere ganger i løpet av dagen til det selc har lukka seg... rådfør deg på helsestasjon så har de sikkert tips til hvordan det gror best mulig
Nimas Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Ville også snakka med helsestasjonen iforhold til hvordan det gror. I forhold til brokk så hadde min gutt både lyskebrokk og navlebrokk. Navlebrokk er jo noe så går over av seg selv og som imotsetning av lyskebrokk ikke behøver operasjon. Brokket (navlen) skal for de fleste ikke være til ubehag eller problem. Altså dersom det skulle være brokk er ikke det noe du bør bruke altfor mye tid å bekymre deg for tenker jeg. Men er du usikker sjekk såret på helsestasjonen
MaRiAnNe_85 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2012 Takk for svar Tror jeg tar med Morten minstemann på helsestasjonen i morgen.. Om ikke eldstejenta har fått skarlagensfeber..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå