Gå til innhold

Gratulerer med dagen.. flere som måtte lage froksot selv og

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp! Akkurat samme her i huset! Endte med at samboeren dro på jobb, og jeg på plantasjen. Sendte mms med bilde av buketten jeg kjøpte satt i vase og sjokolade ved siden av og skrev" Gratulerer med morsdagen, til meg.."

Sikkert teit av meg, men er på overtid og ikke sææææærlig godt humør om dagen, sånn er det bare :P

Jepp! Akkurat samme her i huset! Endte med at samboeren dro på jobb, og jeg på plantasjen. Sendte mms med bilde av buketten jeg kjøpte satt i vase og sjokolade ved siden av og skrev" Gratulerer med morsdagen, til meg.."

Sikkert teit av meg, men er på overtid og ikke sææææærlig godt humør om dagen, sånn er det bare :P

Hadde det ikke vert så langt til plantasjen herfra, så hadde eg jaggu gjort det samme selv :P

Fikk roser igår! Gratulasjoner var det første jeg fikk da nusket kom opp i sengen da han hadde våknet :) Frokost i morges, med egg og hele pakka :) så lagde lillegutt kort etter frokost!

Så jeg skal ikke klage..

Gratulerer med dagen til dere andre :)

Gjest Prinsesse x 2

Til en forandring våknet jeg til en gratulasjon fra mannen og full frokost og et hav av roser <3 dette er ikke vanlig til å være han, som så vidt klarer å huske bursdagen min, Hehe! Vanligvis, pleier jeg å kjøpe blomster ol til meg selv. Så idag klager jeg ikke;)

Gratulerer med dagen alle mammaer!

Stod opp alene, ungene sov en god stund lenger. Eldstemann på 13 gratulerte meg med morsdagen, men ingen kort, ingen kake. Den hormnelle mor (som skjønte at det endte sånn, og bakte marsipankake selv i går) kommanderer de to største (som da hadde uttalt: Du ønsker deg jo bare snille barn uansett, det er jo ikke helt enkelt heller,da....) til å bake sjokoladekake til meg.... Stakkars unger, ikke greit når mor vet hva hun vil ;) Det blir iallefall kaffebesøk av besteforeldre (som resultat av litt for mye kake her i huset) :)

God morsdag alle sammen:)

Annonse

hehe :) ingen barn hjemme her faktisk.. en på hyttetur med bestefar, andre på hyttetur med bestemor å ste bestefar (det var min morsdagsgave fra mine foreldre til meg, sove leeeenge) våknet halv ni:P

pga kvalme så måtte jeg spise med en gang :)

Gubben våknet å satte på tven å sa att jeg fikk se frustrerte fruer i hele dag :) det var min gave fra ham til meg :P

(skal ut når mamma, pappa, sambo til mamma å barn kommer hjem )

Trenger ikke kort å gaver for å ha en fin morsdag :)

det er tanken som teller :)

barna tenker heller ikke så mye på dette med morsdag, så tror ikke de ble lei seg av å ikke våkne hos oss å lage ting til meg :) har morsdag ellers i året jeg :) får fine gaver fra barna som de lager i barnehage å skole :) å er bare gla for at gubben holder ut med meg i disse tider :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...