Gjest Kira 1+1 underveis Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Skal ha planlagt ks i morgen, men kan ikke si at "oppladningen" ble den jeg håpet på. 2-åringen har nå blitt syk med feber, forkjølelse og øreverk, hurra! Kjenner også at jeg begynner å bli forkjølet, noe som neppe er optimalt foran en operasjon. Så det blir spennende å se hva morgendagen bringer. Eneste positive er at jeg ikke har fått tenkt noe som helst på det som skal skje i morgen, fordi alt fokus har vært på 2-åringen:) Helt forferdelig å sende bort et sykt barn (selv om det er til mine foreldre), men kan liksom ikke ringe sykehuset å si at jeg ikke kommer i morgen fordi jeg har sykt barn.. hehe!
BettyBoob Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Uff Stakkars storesøster/bror! ønsker deg masse lykke til i morgen, tenk så spennende å få se huleboeren i morgen!!
tingeling*** Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Hei og masse lykke til i morgen!!! Jeg kommer etter den 21. februar;-) God bedring til den lille som snart blir storebror/søster!
3 gleder Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Spennende, dersom alt går etter planen! Håper ikke forkjølelsen tar til det verre, og at du får ladet opp batteriene til morgendagens begivenhet. Siste dag som gravid, tenk Lykke til!
Gjest Kira 1+1 underveis Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 Tusen takk alle sammen Da er barn og bikkje plassert bort, og mannen og jeg teller timer, hehe! Fantastisk deilig å tenke på at dette er siste dagen jeg er gravid, men også ganske skummelt. Takk for gode tanker, så håper jeg at morgendagens operasjon blir en bedre opplevelse enn forrige gang
Happy H Skrevet 12. februar 2012 #8 Skrevet 12. februar 2012 Masse lykke til i morgen:) gleder Oss til fødselshistorie kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå