Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Slik ble jeg hilset av mannen min i dag når jeg sto opp. Han er snill og god og skjønner at alt maset om morsdag ikke er så stas når en ennå ikke har klart å produsere egne barn.

Tenkte jeg ville bringe den videre til alle dere andre som fortjener en oppmuntring!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143908993-til-lykke-med-livmorsdagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

[quote name=Metti ;)' timestamp='1329067844' post='143996329]

ja hadde ikke jeg heller mistet hadde jeg hatt morsdag i dag... Grusom dag og ikkje nok me det så er jeg på besøk hos søster som fikk fine kort av de tre barna i dag

Sjønner godt hvordan du har det i dag, etter døfødt fødselen er dette definitivt den tyngste morsdagen. Har kjent på det tidligere, men denne morsdagen har vært den aller tungste noen sinne :(

15 juni 2011 fødte jeg ei lita jente, Petra, som skulle vært 3-4 måneder nå. Jeg er jo så heldig at jeg er gravid igjen, 13+5, men jeg har ikke vært på kirkegården siden nyttårsaften. Er vanskelig å forholde seg til å ha et barn i magen og et gravlagt. Så er jeg så fryktelig redd for at det værste skal skje igjen. årsaken var tidlig fostervanns avgang. Obduksjonen viste at det ikke var noe feil på henne, men at jeg hadde infeksjon og blødning fra morkaken.

Skal være glad når denne dagen er over!

Ny dag i morgen og nye muligheter ;)

Morsdag og 7 års dag siden vi mistet gutten vår. Heldig er jeg som fikk kort av tvillingbroren og hans lillesøster.

Klem til alle dere som ikke har fått oppleve å bli mor enda. Håper deres dag kommer og at dere får mange flotte morsdager i fremtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...