Gå til innhold

Hva tror dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM hvert øyeblikk, og puppene er et hint av ømme, kjenner det tydelig på siden, og jeg har så nedpress. Rett ovenfor...tja, hva skal man si, rett og slett tissen har jeg så veldig press. Kjennes ut som det ligger noe der inne og "sparker" ut. Slik har det ikke vært før IKM før. Har vært slik i en ukes tid. Noen som tror dette er tegn på mens eller evt en graviditet? Jeg signerer som anonym foreløpig :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Løvemusene
Skrevet

Hey! Så lenge det er ting du føler nå som du ikke har følt før på sykluser du ikke ble gravid, så er jo det gode tegn er det ikke? :)

Håper det da! Hvordan er brystene ellers mellom EL og IKM? Mine pleier alltid å være sjukt ømme, men det er de ikke denne gangen, ikke i det hele tatt om jeg skviser de en gang, det ser jeg på som veeeldig positivt!

Forklar litt mer om det siste du forteller, sparker ut? Trykk på en måte eller hovenfølelse?

Lykke til da :D

Skrevet

Nei, kan ikke huske at det pleier å være sånn. Tja, hvordan skal man si det da. Virker som det er en ballong der inne, som presser. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det :)

Gjest Løvemusene
Skrevet

Hehe tror jeg skjønner det, lol. Får håpe det er positivt da! Når har du ikm?

Skrevet

Ja, jeg og håper jo det. Men får bare negative tester! har IKM i morgen eller tirsdag tror jeg. Litt usikker...

Skrevet

Ingen flere som har opplevd noe av det samme?

Skrevet

Ingen flere som har opplevd noe av det samme?

Skrevet

mine er døds ømme, og vondt i bekkenet, akk som mens smerter når man helst vil ligge i fostrerstilling eheh. men kommer og går veldig. men puppene holder seg slik. Slike tegn kan jo være både TR og Graviditet. så vanskelig og si. men har du ik hatt det slik før heller jeg mot gravid:)

Skrevet

Hei anonym :-)

Jeg kjente ekstreme smerter i nedre del av rygg i eggløsnings dagene, men fikk blødninger i denne perioden.. Etter d kjenner jeg også noe rart i magen... Har fått en kul som andre legger merke til... Trykker jeg på kulen, så kjennes d ut som om blæren er full... Mæn hjelper ikke om jeg tisser... Er noe rart.. Men hvorfor få blødning på dag 14?

Jeg kenner ikke noe i brystene, men humøret mitt er ikke til å stole på... Ler,smiler,griner og hyler....huff huff.. D er ikke lett å ikke få et trygt svar.. Tør heller ikke ta test, redd for negativt svar... :/

Masse lykke til :-)

Skrevet

Ps. Er det mulig å få kul på magen så tilig?

Skrevet

Jeg tok en test, min første i dag, den var negativ. IKM er etter min beregning i dag. Så da tror jeg ikke jeg er gravid. Men syns dette er veldig rart, slik har det ikke vært tidligere før IKM. Men da får man bare legge alle kluter til om 2 uker da. Eller når denne dustemensen har tenkt til å komme :(

Skrevet

Samme her. Jeg tok også en test idag. Negativ :-( vi får bare krysse fingrene og håpe videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...