linn 80 Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Hva hadde vært bedre, enn att vi fikk babyen vår på en morsdag?? Hu må gjerne komme idag. Jeg er såååå klar 3dager til termin. Mye modning her. 3cm åpning, vondere kynnere og andre modningstegn. Så venter i spenning!!! god morsdag til alle her, som er mødre og til de som blir det
Magehus Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Fikk førstemann på morsdagen for tre år siden. Reine startet klokka to. Halv åtte var jeg mamma. Hadde vært moro med to morsdagsbarn. Ålreit gave det :-) Termin 1.mars.
Magehus Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Blei nok ikke morsdagsbarn i år :-) Kynnere med stikkninger, men ikke noe action ;-) Lykke til du også!
millama Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Stedatteren min gratulerte meg med morsdagen selv om jeg er førstegangsfødende og ikke født ennå. Jeg var visst trekvart mamma :-) hehe
linn 80 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2012 Foreløbig ikke skjedd noe her heller, så blir ikke morsdag her. Kanskje valentinesday?? Hadde jo vært koselig det også. Ett kjærlighetsbarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå