Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Ungen min på 2 1/2 år har så bløte bleier, at det nesten tyter ut av bleien. Går diare og sånn i bhg. Kan det være det? Har bare 1-2 bleier hver dag, og de er kremete, ikke helt vann (har hatt en bleie som kun var vann omtrent). Har vært sånn i flere uker. Utenom dette er ungen frisk og fin, spiser og sover godt.
maxim Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 sjekk om det er noe mat han ikke tåler, for omgangsyke skal ikke vare så lenge
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Hvordan gjør jeg det? har prøvd å kutte ut ren melk nå, og mat som inneholder mye melk, men ikke alt av melkeprodukter. Lar ungen spise prim blant annet..Nettopp prøvd dette, så har ikke fått se om dette virker enda..
Underveis --> Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Min sønn på snart 3 har alltid hatt bløt avføring, og i mengder! Han er frisk som en fisk og vi merker det varierer litt mtp på hvor mye han spiser, og hva. Har aldri vurdert å få ham utredet for det. Gi ham litt mer banan og fiber og se det an. Virker han frisk, så er han frisk. Det er i alle fall mitt utgangspunkt!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Herregud, har ungen din hatt SÅ løs avføring i flere uker sÅ gÅ til legen!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå