*Miss Flua* Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med dagen alle mødre her inne! håper dere får en fin dag og blir vartet opp litt Her skal samboeren lage en god middag,også har han kjøpt kake som vi skal kose oss med! Det er litt stas ettersom det er min første morsdag
Sol Skippertaksdronning Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med den første morsdagen HEr har jeg fått sjarmerende skjev brødskive av sønnen, middag og kake må jeg nok lage selv, men vi skal kose så så usannsynlig mye
Lille- MO Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med morsdagen til allesammen <3 i går sa lillegutt mamma for første gang, og det var den beste morsdagsgaven jeg kunne fått kos dere i dag
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med dagen til alle! Sambo's familie er jehovas vitner, så igår måtte jeg jammen meg nesten grine meg til en blomst, hehe..gleder meg til neste år, da får jeg forhåpentligvis en tegning av småen! Vi skal også kose oss med vafler til frokost, en treningsøkt og god middag og dessert
abella Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer dere også. Dette er min tredje morsdag! Jeg fikk sove lenge. Og når jeg sto opp hadde pappa og toåringen laget god frokost og så fikk jeg én pakke fra hver av barna. Etterpå spiste vi en liten kake og litt te. Herlig start på dagen!
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 Min første morsdag. Jeg ga mat til lillegull i 7.30-tiden og må ha sovnet etterpå. Jeg våknet kl 9.30 av at de kommer inn på soverommet med herlig frokost på senga (kakao, dagens avis, egg, ristet brød, eplebiter osv). Nå skal jeg hive på meg skia og få meg en laaaaang tur i skogen sammen med bikkja. Dette blir en herlig dag kjenner jeg! Middag på restaurant sammen med gubben og hele familien min i ettermiddag :-) *Lykke* Gratulerer med dagen, flotte mødre!
Fru Monalisa Skrevet 12. februar 2012 #8 Skrevet 12. februar 2012 Jeg blei skikkelig grinete da mannen forsvant ut døra uten så mye å gi meg en klem. Tenkte at han jo kunne ha huska den første morsdagen... Men i kjøleskapet ligger innkjøpt biff jeg regner med han har planer om å lage til middag og så kom jeg over en pose med en pakke (som jeg antar er til meg), så bra jeg har holdt meg for god til å klage om det til noen
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 12. februar 2012 #9 Skrevet 12. februar 2012 Feirer min andre morsdag idag, den første rakk jeg akkurat fra barselseng i fjor! Det betyr også at vi feirer lillegutts 1-årsbursdag idag!
Petrine +spire=❤ Skrevet 12. februar 2012 #10 Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer til dere alle Dette er vel min morsdag nr 17. Er like kos hvert år.
Valiana Skrevet 12. februar 2012 #11 Skrevet 12. februar 2012 Har en veldig god og fin mann - men det her med romantikk er ikke hans store greie... Så her var det nix og nada i dag.... Blir vel kanskje litt kjekkere når lillemor blir litt større og kan komme med egenprodusert tegning :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #12 Skrevet 12. februar 2012 God morsdag til dere alle:) Første morsdagen her i huset også, men min kjære samboer hadde glemt bort at jeg også hadde morsdag. Han kom på det, da hans mor spurte hva han hadde gjort for meg. Hadde ikke forventa så mye, men skuffa over at det ble ingen ting.
Knotten & lille persille Skrevet 12. februar 2012 #13 Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer alle:) her i huset er det ikke vanlig at mannen husker på morsdag (eller andre merkedager for den saks skyld), men i år hadde jammen han og mellomste vært å handlet smykke til mor igår! jeg ble så overrasket og glad da den lille snella kom med pakke imorges, og hun var så stolt! det gjør så godt å bli gjort litt stas på i en ellers slitsom hverdag med tre små. Tror jammen jeg skal huske valentine i år :-)
♥ Min engel ♥ Skrevet 12. februar 2012 #14 Skrevet 12. februar 2012 Gratulerer med morsdagen du også Her tok samboer å sto opp med minien mens jeg fikk sovet en time ekstra. Ble vekket til deilig frokost og kaffe <3 Og ved siden av frokosten lå det en liten presang, ett nydelig sølvarmbånd <3 Han satt virkelig standarden høyt på min første morsdag Hehe.. Kose dere resten av kvelden alle mammaer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå