Gå til innhold

Gravid!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tatt en test nå i kveld og jaggu var den ikke positiv!!! Klaffet på første p.p. og er i morgen 5 uker på vei :)

Fineste gaven å få til morsdag <3

Er helt uvirkelig.. Jeg skal bli mamma!! Tihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettelse: er i dag 5 uker. Hihi

Skrevet

Gratulere så mye :) Du er heldig at det gikk på første pp :)

Skrevet

Tusen takk :)

Er egentlig litt sjokkert over at vi klarte det på første forsøk.

Skrevet

Det er ganske forståelig :) Det ville også jeg ha vært vis jeg var like heldig :)

Skrevet

Fikk tatt en test nå i kveld og jaggu var den ikke positiv!!! Klaffet på første p.p. og er i morgen 5 uker på vei :)

Fineste gaven å få til morsdag <3

Er helt uvirkelig.. Jeg skal bli mamma!! Tihi

gratulerer:-)

Skrevet

Rettelse: er i dag 5 uker. Hihi

Vi fikk også full klaff på første pp:-)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Er det deres første barn?:)

Skrevet

Tusen takk :)

Er vår første så er veldig spent. Har ikke helt gått opp for neg at jeg er gravid. Hadde virkelig trodd det skulle ta lenger tid.

Skrevet

Grattis:) Jeg og fikk positiv test i dag. Vi har prøvd helhjertet i to mnd så kan ikke klage! Jeg er bare 3+6 da... syns nesten det var litt tidlig å komme inn her før mensdato og alt, men testen var positiv den og den blir jo ikke MER positiv om 3 dager liksom, hehe;)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Selv er jeg 4+4(ut i fra terminkalkulator), å jeg kan nesten ikke tro at jeg skal bli mamma, for en herlig følelse :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen og gratulerer til dere alle andre også.

Syntest det ikke er tidlig å være her inne på forumet. Føler det er en viss trygghet i det, å vite at ting du føler og måten kroppen din endrer seg på er helt normalt når jeg leser her inne. Kjekt å ha et sted å dele erfaringer.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...