Gå til innhold

Hva tror dere jenter, positiv eller negativ test? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm på over helgen, men må ta en i morgen tidlig også for å se hva som skjer :-) Kameraet på telefonen er ikke noe bra så streken synes ikke så bra, men den er tykk og lyseblå selv om den er litt svak :-)

Signerer med anonym foreløpig :-)

post-42-0-00675800-1328999635_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde å gjøre den litt skarpere men ble bare mørkere tror jeg

post-42-0-82918900-1328999903_thumb.jpg

Skrevet

Tror den må være positiv selv om streken er svak.litt lite og utydelig bilde.test med morgeurin om en dag eller to.

Skrevet

sånn test fikk jeg og . Men jeg har ikke testet igjen enda , så detta er spennende :D

Skrevet

Tok en test nå og den er supersvak så jeg har ikke trua på at dette går min vei :-( Skulle vært sterkere enn testen i går eller likedan iallefall, så enten er det vel en kjemisk ellers så er det vel testene som lurer meg, dumme kropp og dumme tester :-(

Hi

Skrevet

Tok en test nå og den er supersvak så jeg har ikke trua på at dette går min vei :-( Skulle vært sterkere enn testen i går eller likedan iallefall, så enten er det vel en kjemisk ellers så er det vel testene som lurer meg, dumme kropp og dumme tester :-(

Hi

hei du... hvorfor tar du ikke en digital test ?
Skrevet

Jeg ser et kryss her altså.. jeg hadde absolutt tolket denne som positiv :)

Skrevet

et lite besøk fra 1. termin.

Ja en strek er en strek. fikk selv en svak strek men sitter her 5+5 :)

Her ser dere streken jeg fikk på IKM dagen min, den er svak.

post-845890-0-53324900-1329313570_thumb.jpg

Skrevet

Nå ser den slik ut på 5+3 :) Tok den bare for moroskyld :P

post-845890-0-56940900-1329313696_thumb.jpg

Skrevet

Morro å se testene Elsa88 :D Må bare spørre, er du litt i ammetåka :P Du mener sikker 1.trimester? :P Hihihihi

Skrevet

Morro å se testene Elsa88 :D Må bare spørre, er du litt i ammetåka :P Du mener sikker 1.trimester? :P Hihihihi

Sorry, skal stå 1.trimester ja. Har en ord rettingsprogram på data og den rettet meg feil denne gangen :P

Skrevet

Men håper at dere alle kommer opp til meg snart, vi trenger flere folk der inne :) Krysser fingrene for dere :)

Skrevet

Hvor lenge før IKM testet du Anonym?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...