lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Snuppa på snart 10 mnd har de siste to ukene funnet bedre og bedre ut at å ligge på magen er det beste som fins! Jeg har vært veldig skeptisk, men hun er jo så flink til å løfte hodet og legge seg på det andre kinnet. Det blir litt klynking, men så kjenner hun at hun ligger sååå godt tydligvis, at hun sovner igjen! Har nesten ikke vært inne hos henne de siste to nettene!! Er det flere som har opplevd dette?
Gjest Mamma til 1+spire2012<3 Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Lillesnupp på 10,5mnd liker også å sove på magen, det har gjort de siste to-tre mnd Hun sover mye bedre da, bare litt sutring når hun løfter hodet eller steller seg i krabbestilling før hun legger seg ned igjen og sover like søtt igjen Jeg var også veldig skeptisk til det i starten så jeg ville snu henne over på ryggen, men da hun fortsatte å gjøre det hver eneste natt så lot jeg henne ligge sånn
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2012 Hehe, de er så herlig! Jeg snudde henne også de første kveldene før jeg gikk og la meg, men fant fort ut at hun bare kunne ligge sånn siden hun klarte å snu hodet i søvne. Det er så herlig at hun endelig har funnet roen og får seg en god natts søvn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå