llie2011 Skrevet 15. februar 2012 #26 Skrevet 15. februar 2012 Vi bruker tøybleier og det kan jeg virkelig anbefale. Charlie Banana, BumGenius og Happy Heinys er bra. De sitter godt, fåes i mange fine farger/mønster og er null stress å vaske! Vi har brukt tøybleier i åtte måneder nå og er veldig fornøyd. Datteren vår trives veldig godt med bleiene på og har ingen problemer med å krabbe rundt eller reise seg opp. I tillegg lukter ikke tøybleier urin, noe jeg har opplevd som et problem de få gangene hun har hatt på seg engangs.. Tøybleier er like enkelt å bruke som engangs og har absolutt flere fordeler enn ulemper
lillevenn2012 Skrevet 16. februar 2012 #27 Skrevet 16. februar 2012 Jeg brukte pampers på gutten min som er 2 1/2, den var mykest. Prøvde libero men da fikk han skikkelig sår ved bleie kanten. Men han bruker libero nå, da han ikke merker noe til det. Men blir pampers på den lille når han kommer også. Så prøver jeg libero når han er blitt litt gamlere..
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 16. februar 2012 #28 Skrevet 16. februar 2012 Bruker pampers for det meste på lille tulla mi jeg, og er fornøyd. Libero er jeg kun fornøyd med up and go bleiene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå