mammaoganna Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Hvilket bleiemerke anbefaler du og hvorfor??
Snuldra Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Jeg anbefaler det bleiemerket som passer best! hehe Vi har vekslet på bleiemerker hele tiden med (kommende) storebror. Plutselig passer ikke LIbero, men Pampers sitter som et skudd! Og noen ganger er Coop eller Landlord-bleiene de aller beste. Man må rett og slett prøve seg fram er min anbefaling
Gjest Kira 1+1 underveis Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Vi har brukt Libero hele veien. Har forsøkt Pampers ved et par anledninger, men har ikke vært fornøyd. Synes de blir fortere våte, i tillegg så lukter de så vondt. Men tror nok man må prøve seg litt frem!
jabk Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Libero helt klart...inneholder ikke lotion sånn som pampers- derfor er pampers så myke... jobber på nyfødtintensiv og flere nyfødte fikk utslett/såre når vi en kort periode hadde pampers...har libero igjen..
Nummer tre <3 Skrevet 12. februar 2012 #8 Skrevet 12. februar 2012 Sist brukte jeg Pampers de første to-tre mnd for de er mykere og nettere rundt en nyfødtrumpe.. Etter en stund gikk jeg over til Libero, syns den satt bedre på rumpa etterthvert som han ble mer og mer aktiv..
Glajenta ♥ Skrevet 12. februar 2012 #9 Skrevet 12. februar 2012 Har stort sett brukt Libero til snuppa. Brukte Pampers en periode da hun begynte å krabbe/gå, da vi synes Pamers var mindre/mykere og det virket som det var lettere for henne å bevege seg i det. Når jeg tenker tilbake var hun endel sår i den perioden, har ikke vært det før eller siden, om det var pga bleiene eller om det var noe annet vet jeg ikke? Har også brukt de Mummi-bleiene som du får på Rema 1000 - de er billige og bra Også var det helt topp at det var bilde av Mummitrollet på de
MrsMilla Skrevet 12. februar 2012 #10 Skrevet 12. februar 2012 Hvilket bleiemerke anbefaler du og hvorfor?? Kommer helt an på ungen. ville prøvd ulike og sjekket litt hva man liker best. Vi endte på pampers på vår gutt siden det er det eneste akkurat han ikke bæsjer igjennom og det fungerer fint. Blir sikkert det samme på neste, tipper jeg.
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 12. februar 2012 #11 Skrevet 12. februar 2012 Libero, definitivt! Bruker i tillegg Coop sine bleier nå, de er like bra syns nå jeg:)
Gjøkeredet③ Skrevet 12. februar 2012 #12 Skrevet 12. februar 2012 Bruker pampers i vanlige tape-bleier. Det er vannvittig mye mykere og bedre enn Libero, syntes jeg. Når det kommer til Up & Go bruker vi Libero, for de er mye mykere enn Pampers sine
*LilleTroll + spira Skrevet 12. februar 2012 #13 Skrevet 12. februar 2012 Suppa mi er og var smal, så på henne satt pampene best. Libero ble store og klumpete. Kuttet bleie på dagtid da hun akkurat var blitt to år, så da gikk vi over til "nattaturuse" (=vanlig bleie!). Kjøper de billige man får på kiwi, de er helt topp! Lukter ikke og sitter bra. Mye penger å spare på billigbleier, om fasonger passer din lille håpefulle! Prøv deg frem.. Som de fleste over her skriver, det kommer veldig an på hva som passer stumpen og kroppen til nettopp din lille :-)
Drømmeprinsen<3 Skrevet 12. februar 2012 #14 Skrevet 12. februar 2012 Jeg kommer nok til å bruke libero, ser i barnehagen (jobb) at de tåler mer urin enn pampers... og barna blir ikke så såre som de som brukte pampers i den forrige barnehagen jeg jobbet i... men det er vel som de sier, litt passform og smak og behag varierer vel...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 12. februar 2012 #15 Skrevet 12. februar 2012 Har hatt et tynt barn og ett rundt barn og brukte libero på begge, og vært kjempefornøyd. Kommer til å prøve libero denne gang også og håper det fungerer.. En må nesten bare prøve seg fram...
Gjest Miryks Skrevet 13. februar 2012 #16 Skrevet 13. februar 2012 Vi har brukt libero hele veien. Prøvd pampers, og det har ikke funka på noen av barnerompene vi har i hus. Vi kjøper Landlord sine bleier fremfor pampers..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 13. februar 2012 #17 Skrevet 13. februar 2012 Bruker kun Libero på gutten vår. Har gjort det hele veien. Han har atopisk eksem og tåler ikke andre varianter. Kommer til å velge Libero til neste også
bitthen Skrevet 13. februar 2012 #18 Skrevet 13. februar 2012 Begynte med Libero og brukte dette en periode, men synes de er så stive og klumpete. Har derfor skiftet til Pampers som er mye tynnere. Ser ikke at de inneholder noe lotion i de str og typen som vi bruker?? Han har aldri hatt noe eksem, men synes passformen og str til Pampers er litt merkelige... Men de er langt billigere enn Libero da vi handler på Rema og det spiller selvsagt en rolle.
<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 14. februar 2012 #19 Skrevet 14. februar 2012 Jeg brukte libero på forrige mann og skal helt klart prøve de igjen! På føden da jeg fikk han hadde de bare pampers og de rutene i bleia satte seg fast i rompa hans!! Ikke pampers her i huset i babyperioden i hvertfall...
Aprilripsen Skrevet 14. februar 2012 #20 Skrevet 14. februar 2012 Lillemor brukte pampers str 1 og 2. Tilsvarende i Libero er så stive og harde av jeg ikke klarte å "knekke/brette" de på plass så de ikke lakk. Men fra 3 og oppover er Libero helt topp. Nå har vi gått over til Rema 1000 bleiene (tidligere Landlord), og er kjempefornøyd med de!!! De blei vel best i test også om jeg ikke husker helt feil....? Også er de svanemerket Bruker Libero Up&Go på natta...
2 tette og 1 badehette Skrevet 14. februar 2012 #21 Skrevet 14. februar 2012 Vi har brukt libero på begge barna, og regner med at jeg vil gjøre det denne gangen også. Dette fordi at begge barna mine reagerte på pampers og ble fort sår og fikk bleieutslett
Hiwi Skrevet 14. februar 2012 #22 Skrevet 14. februar 2012 Jeg har ikke barn selv , ikke enda hih Men har passet en del barn opp i tiden , jeg synes pampers er tynne og må skiftes utrolig ofte.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #23 Skrevet 14. februar 2012 jenta mi har atopisk eksem og tåler ikke pampers. Sikkert den lotionen hun reagerer på... Får skikkelig bleieutslett av dem. Har prøvd begge deler, og i de "vanlige" bleiene syns jeg egentlig Pampers sine er best. Tynnere og mykere. men i "Up and go" varianten er det ikke tvil om at Libero er best! pampers sine er klumpete! Kommer til å ta med meg Libero nyfødtbleier på føden denne gangen, for her bruker de pampers... Tar ikke sjansen med mye eksem og allergi i familien til pappan...
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 15. februar 2012 #24 Skrevet 15. februar 2012 Brukte libero på eldste og de første mnd på den minste. Har nå gått over til landlord bleiene fra rema. De er midt imellom libero og pampers hva tykkelse angår så de blir ikke så klumpete som libero og så lukter de ikke slik som pampers har en tendens til å gjøre. Og så er de jo myyyye billigere og det er jo også et pluss:)
jabk Skrevet 15. februar 2012 #25 Skrevet 15. februar 2012 Begynte med Libero og brukte dette en periode, men synes de er så stive og klumpete. Har derfor skiftet til Pampers som er mye tynnere. Ser ikke at de inneholder noe lotion i de str og typen som vi bruker?? Han har aldri hatt noe eksem, men synes passformen og str til Pampers er litt merkelige... Men de er langt billigere enn Libero da vi handler på Rema og det spiller selvsagt en rolle. det er det som er så teit..det står ikke på bleiene jo at de inneholder lotion. Leste en test engang som påpeket at pampers har lotion i bleiene og derfor de er så myke. FØlte veldig det stemte den perioden me brukte de på jobb...for flere barn reagerte på bleiene. Libero reklamerer med lotionfree... men tydelig de ikke må skrive på at de har lotion i...................??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå