Gå til innhold

Hva tror dere blir de nye poppis-navnene fremover?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Poppisnavnene er jo de som blir likt av flest. Når man liker et navn, er det ikke negativt at mange er enige. Bare det ikke blir 13 på dusinet som heter det, ville jeg gått for det navnet vi likte best selv om det hadde potensiale til popularitet.

Det ødelegger faktisk for meg! Elsker jeg et navn og det viser seg at ti andre barn i barnehagen heter det, da velger jeg et annet. Det er derfor det er så vanskelig! Det blir en jakt på et navn som vi elsker og som er unikt samtidig.... Da blir det ekstra magisk når vi endelig finner det!

Helt enig. Vi har tenkt å kalle lillebror her Milian men er også redd for at det blir veldig poppulært i løpet av kort tid. Vil ha et navn som ikke er så vanlig men alikevel ikke sært. Liker ikke tanken på at det blir mange andre med samme navn i barnehagen.

Milian er veldig fint. Søtt. Kjenner ingen som heter det her iallefall, Milan og Emilian er det noen som heter, ligner litt.

Man vet jo aldri hvordan navnpopulæriteten utvikler seg og i hvilket tempo. Noen ganger må man bare ta sjansen også. Kanskje det er sånn at når man har et litt utradisjonelt navn i hjertet tror man automatisk at alle andre vil herme?? He, he, litt paranoid blir man jo. ALVA er vel også et navn som blir veldig poppis nå?

Annonse

Jeg tror Kornelius/Cornelius kommer til å bli mer og mer "poppis". Flere og flere som nevner det her inne, og jeg leser om flere og flere som heter det. Men om det havner på topp 10 allerede neste år (i år) veit jeg ikke.

Annonse

Tiril hadde også en "høydare" når min lillesøster ble født for 17år siden også... hun hadde noen venner som het det i barnehagen ja ;)

Ellers syntes jeg selv at mange heter (2010/2011) William, Oliver, Lukas, theo, matheo, bibelske navn er jo alltids en hit, maxemilian, Emil....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...