Gå til innhold

Far vil ikke kjenne :S

Anbefalte innlegg

Den kommende pappaen kom hjem fra havet på onsdagen som var, fikk han til å kjenne på magen den kvelden da den lille var noe EKSTRA ivrig, akkurat som den ville vise seg frem. Men han klarte ikke å kjenne de sparkene... Så prøver jeg å få han til å kjenne når jeg selv kjenner at de er kraftige spark sånn so i kveld, men da ble han nesten litt sur: Jeg kjenner jo ikke noe uansett, kan godt sitte i timesvis uten å kjenne noe....

Så prøver jeg å si, nei du kjenner i hvertfall ikke noe når du ikke vil kjenne i det hele å store, en dag kjenner du det!

Andre som har vært borti dette????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143908855-far-vil-ikke-kjenne-s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, pappa'n og mormor ble like fornærmet begge to, tok lang tid før de ville kjenne igjen... De er bare såret for at baby ikke ville hilse på, og at jeg kjenner det hele tiden ;) ordner seg dette, spesielt når baby blir større inni der. Selvsagt kjedelig når han er borte ofte da...

samboeren min har ikk etålmodighet til å kjenne.. jeg synes det er veldig trist og blir lei meg ;(

jeg er 23 uker på vei og lillegutt sparker kraftge spark stadig ... jeg kjenner de utenpå .. hvis pappaen prøver å kjenne så slutter lillgutt å sparke ;(

Jeg kjenner sparkene veldig godt å de har blitt MEGET sterke de siste dagene! Får snart besøk av min 2 lille søstrer å de gleder seg til å prøve å kjenne, men jeg har jo lyst at far skal kunne kjenne først........ Men kan jo ikke nekte søstrene mine som jeg ser sjelden å ho ene søstra mi ser jeg nok neppe igjen før lagt utpå høsten å da er jo den lille født.

*FUSTRERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!*

den lille er meget iverig å var VELDIG ivrig når pappan kjente, men pappan klarte ikke å kjenne det. :(

Blir lei meg jeg :(

Pappa`n her kjenner det utvendig, har gjort det en stund, men han må være tålmodig da :) Og noen kvelder er hun mer interessert i å hilse på han enn andre. Ofte skjer det her og at jeg kjenner, men at hun slutter når han skal kjenne. Han må nok bare smøre seg med tålmodighet, og til slutt skjer det :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...