Gå til innhold

Skal vi starte en "termin i ca. juli-tråd" ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har termin 9.juli!

Oslojente på 25 år med en treåring fra før av.

Går til jordmor på ABC og skal tilslutt også føde der (om det lar seg gjøre :))

Vært på ordniær UL og vet nå at vi venter enda en jente.

(var nesten sikker på at det ble gutt, men her var det mor og og svigermor som fikk rett i sine spådommer)

Endret av BABY-JENTE

HEi!

Termin 04.juli med gutt nr.3 :-) Var før ultralyd nokså sikker på jente denne gangen, da dette svangerskapet hadde vært totalt symptomfritt!! (var litt dårlige med de to første,de var like) Men neida, tydelig tut på denne og ;-) men veldig kjekt det!! RogaLAND

Hei juli-jenter :)

Slenger meg på her.

Er ei (østlands)jente på 37 år, bor rett uttafor Stavanger. Venter mitt 2. prøverørsbarn 20 juli :) Har også en ivf-gutt fra 06.

Er 17+6 i dag, og skal på ul om en uke i dag. Lurer fælt på om det er en han eller hun. Ikke at det spiller noen som helst rolle, men man lurer jo alltids...

Endret av Heira☆

17 juli her. :) Vi bor i Oslo, skal på ordinær ul på mandag, det blir så spennende! Vi har en gutt fra før så det blir spennende med kjønn og hvordan terminen blir flyttet. :)

Da har vi vært på ul, ny termin ble 25 juli og det kommer en liten pike. :D Da har vi en av hver! SUUUPAH!

Annonse

Magen begynner å synes, men veldig stor er den ikke enda :) Men den kommer vel fort i ukene som kommer :)

I dag var jeg hos legen igjen - og fikk høre hjertelyden igjen! Toppen av lykke en forblåst og regntung tirsdag :)

Og i morgen venter ultralyd - sommerfugler i magen!! Grugleder meg :)

Jeg har termin den 27. juli, men får svar når jeg skal på UL den 23. februar :)

Gikk på p-sprøyta, så er umulig å si hvor langt jeg er på vei ved å regne, så må stole på UL :)

Dette er mitt 3. barn og jeg gleder meg så utrolig mye!! Har en gutt og jente fra før, begge i skolealder..

Er selv snart 28 år :)

Annonse

Hei!

Jeg har termin 5.august med min første lille.

Har hatt følelsen av at det blir ei jente helt fra jeg ble gravid, og gynekologen mener det stemmer ganske bra, blir gøy å se om de kan se det på ordinær ultralyd 6.mars, som mange andre her og skulle :)

Bor i Oslo, og er 26 år :P

Gjest LonleyGirl

Jeg er 23 år, fra stavanger og gravid med første! Termin er foreløpig 29.Juli, skal på ultralyd 1.Mars!!

Har følt mest på gutt, men de to siste ukene blir troen på jente sterkere og sterkere! Super spennende i hvert fall!

"jente" 34 år her! Jeg har to gutter født 2009 og 2003.

Spennende tid vi er inne i!

Jeg fant ut at jeg var gravid da jeg var 16 uker på vei- så har ikke hatt så mange ukene på å fordøye det hele :)

Jeg var på ultralyd i forrige uke, og er nå 20 uker på vei. U.L termin 14.Juli!

Jeg bor rett utenfor Drammen (Nordre Vestfold)

Da har jeg vært på den ordinære ul. Alt var i skjønneste orden, og jammen var det ikke ei jente som lå og sprella som bare det der inne :)

Og det var jo veldig koselig da, siden vi har en gutt (06) fra før av.

Terminen er fortsatt den samme, 20. juli :)

Jeg har termin 28. juni og venter en liten gutt.

Jeg er fra Sarpsborg og synes det hadde vært moro og kommet i kontakt med noen i område.

Kjenner få eller ingen i Sarpsborg område som venter barn i juni/juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...