Gå til innhold

Skal vi starte en "termin i ca. juli-tråd" ;)

Anbefalte innlegg

Ser det ikke er allverdens med aktivitet her, for tiden :)

Hadde vært litt koselig å fulgt andre som er sånn nogenlunde likt på vei som meg selv. 2. trimester er jo stooooort.

Min foreløpige termin er 24. juli. Skal på UL 6. mars, og holder på å døøø av spenning! Gleder meg :)

Er fra Mandal og har 2 jenter fra før av.

Så er det bare å se om det er flere om "hiver seg på" her da... eller om det kun blir meg i min "juli-tråd" hehehe ;)

Fortsetter under...

Annonse

Hei, beregninger på bim sier termin 30 juli, men doktor satt 1 august! :-) får uansett ny termin den 27 februar da det er tid for UL. Har jente på 8 år og en gutt på 2 år, tror det er ei ny lita jente i magen! Bor like utenfor Haugesund og er 33 år! :-)

Endret av **♀03♥ ♂10♥ 12♥

Jeg har også en "følelse" på kjønn.... :)

Har i de siste 2 svangerskapene vært overbevist om at det har ligget gutter i magen min ;) Men ut kom det jenter, begge gangene ;)

Nå er jeg også oooooverbevist om at det er en gutt i magen... men nå sier fornuften at det er ei lita jente ;)

Magefølelsen har jo IKKE stemt tidligere. Blir spennende dette her! Skal rett hjem fra UL og få ned alt a klær og sortere og gjøre klart! GLEDER MEG Såååååå!!!!!!

Fantastisk, ingen plager lenger heller har jeg (foreløpig;).

Heie nr. 2 i granpri foresten, heheheh :D

Annonse

Jeg har termin 23 juli:-) har en gutt på snart fem år fra før, så blir veldig koselig med en liten baby igjen:-) alle rundt tror det er jente, jeg tror gutt;-) selvom svangerskapet denne gangen ikke er mulig å sammenligne med forrige. Vi får se 23/2;-)

Jeg har termin 28. juli. Det er prøverør, så regner med at terminen stemmer ganske bra. Førstegangs, 32 år, fra Oslo. Skal på UL 21. feb, og har en følelse på gutt. Vet ikke hvorfor... Jeg har ikke kjent noe liv, så håper alt er som det skal likevel. <3

Bra initiativ, dette her. Jeg liker liv! :-)

Heisann

Jeg er 30 år, annengangs med termin 14.juli.

Skal på ultralyd på torsdag, og holder på å dø av spenning.

Flere som tror jeg har en jente i magen, men jeg er nesten sikker på at det er en liten gutt til der inne :) Men time will show!

Jeg har termin 16. juli - skal på ultralyd neste uke! :)

Har ei jente på 3 fra før. Forrige gang var jeg helt sikker på gutt, men da var det jente. Nå har jeg en følelse på jente, så da blir det sikkert gutt :) Blir veldig spennende å se! :)

Jeg er 29 år og opprinnelig østlandsjente, bosatt rett utenfor Bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...