Gå til innhold

Dagboken?

Mamman til Stella og Håkon

Anbefalte innlegg

Jeg hadde skrevet så mye under svangerskapet til førstemann i dagboka som var her før.. er det ikke mulig å få se det igjenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer veldig på det samme! Skrev en e-post til BiM i des. om dette og fikk beskjed om at de jobber med saken, men hvor lenge skal de jobbe da? Jeg savner dagboken min! Skrevet mye jeg også i de to forrige svangerskapene mine, men nå "forsvinner" jo hele svangerskapet mitt uten at jeg får skrevet et ord:-( Savner også å kunne sammenlige :-) Håper de får det på plass snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en mail til bim og be om å få en utskrift av dagboken.

Det må de da vel kunne ordne????

Selv har jeg alt i en bok, og bare enkelte dager i dagboken, så jeg er reddet..

Kjøpt deg en notatbok og skriv om svangerskapet i boken...

Kjekt på ha noen håndskrevet også når en sitter der og er gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt desperat etter det samme. "Mistet" tre svangerskap da dagboken ble borte uten varsel. Hva er mailadressen til bim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

Jeg beklager så mye, men vi jobber med å få ut dagboken igjen.

Det er ingenting som er slettet eller forsvunnet, så med en gang vi har det tekniske på plass kommer den tilbake.

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Hei på dere.

Jeg beklager så mye, men vi jobber med å få ut dagboken igjen.

Det er ingenting som er slettet eller forsvunnet, så med en gang vi har det tekniske på plass kommer den tilbake.

Elin :)

Men dette har dere da holdt på med i over 2 mnd.!?! Mulighet for å få tilsendt en kopi av ditt eget da? Unnskyld meg, men det går da virkelig ikke an å bruke så lang tid på dette! Jeg har vært i kontakt med dere på e-post og, og det er leeeeeenge siden jeg fikk høre at dere jobbet med saken og regnet med at det var rett rundt hjørnet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...