Gå til innhold

Noen flere som vil??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er hormonene i kroppen som gjør at man kan få kviser, både i ansikt og på de rareste plassene på kroppen. Er selv litt plaget med kviser i ansikt, men har aldri vært plaget med det før.

Jeg må alltid lyve til klassen min :( for de er alltid ute på byen. Nå er jeg uke 5 og har allerede måttet takke nei flere ganger om å dra ut på byen. For de som ikke drikker (uansett om de kjører eller ER gravid) Blir beskyldt for å være gravid. Dermed må jeg alltid lyve at jeg er opptatt, skal bort el skal på jobb :( Gørr, gler meg til jeg kan fortelle alle :D

Jaa herregud.. har sååå lyst å si det til alle vennene mine å familien og alt.. men siden jeg er såppas ung å venter nr 2 så er jeg også litt redd for reaksjonene til enkelte... : o

hvor gammel er du da? er ikke så opp i årene selv;)

Og hvor langt på vei er du?:)

Jeg vil.. er oppblåst full i kviser og fæl... folk tror jo jeg har sluttet å trene å heller har blitt lat!!!!!!:-(:-(:-( maaaaasse kviser... normalt?

Jeg er også UTROLIG oppblåst.. Husker jeg slet med det de første ukene i forrige sv.skap:-P

Annonse

det er hormonene i kroppen som gjør at man kan få kviser, både i ansikt og på de rareste plassene på kroppen. Er selv litt plaget med kviser i ansikt, men har aldri vært plaget med det før.

Jeg må alltid lyve til klassen min :( for de er alltid ute på byen. Nå er jeg uke 5 og har allerede måttet takke nei flere ganger om å dra ut på byen. For de som ikke drikker (uansett om de kjører eller ER gravid) Blir beskyldt for å være gravid. Dermed må jeg alltid lyve at jeg er opptatt, skal bort el skal på jobb :( Gørr, gler meg til jeg kan fortelle alle :D

Skjønner du gleder deg da ja;-) Hehe!

Ja, jeg hiver meg med her! JEG ER GRAVID :D

Først - så tok jeg test. Den ble positiv. Fikk sjokk, begynte å grine og vurderte en abort, siden sønnen vår bare er 5 mnd og vi ikke helt følte oss klar. Tok telefonen i hånda, skulle ringe legen, men la bare på! Tanken på abort var enda tristere, så nå er vi begge bestemt på at vi skal beholde, å få to tette :) Og nå synes jeg det hele er koselig :D Så igjen - Jeg er GRAVID! Hehe

Ja, jeg hiver meg med her! JEG ER GRAVID :D

Først - så tok jeg test. Den ble positiv. Fikk sjokk, begynte å grine og vurderte en abort, siden sønnen vår bare er 5 mnd og vi ikke helt følte oss klar. Tok telefonen i hånda, skulle ringe legen, men la bare på! Tanken på abort var enda tristere, så nå er vi begge bestemt på at vi skal beholde, å få to tette :) Og nå synes jeg det hele er koselig :D Så igjen - Jeg er GRAVID! Hehe

Gratulerer:-D:-D Tihi:-) sønnen min er 8 mnd så blir tett her også:-) Så gøy<3

Hvor i landet kommer du i fra da?:)

Annonse

Jeg har allerede sagt det til noen nære venner jeg hadde orket å fortelle om det hadde gått galt også. Jeg mistet i november, så de fleste nære venninnene min fikk vite det da. Mange har derfor lurt på hvordan det går med prøvinga nå og da har det vært vanskelig å holde på den store hemmeligheten om den nye graviditeten! Jeg har dessuten vært veldig mye dårlig, så det har vært praktisk at enkelte vet hva som er grunnen. Men ja, jeg gleder meg til å strutte med magen og strålende kunne fortelle at jeg er gravid!:)

Er i fra Bodø :) Enn du da kaklemor? :D 8 mnd gammel.. Blir ganske tett det og, ja :P Tror du vi klarer det her? Hehe.. Tanken er ganske skummel, men også så koselig :)

oki, jeg er ifra akershus så et stykke unna;) Hehe!

ja, vi klarer dette her:-D Blir garantert stunder hvor vi river oss i håret men det er jaggu verdt det:-):-)

Er i fra Bodø :) Enn du da kaklemor? :D 8 mnd gammel.. Blir ganske tett det og, ja :P Tror du vi klarer det her? Hehe.. Tanken er ganske skummel, men også så koselig :)

oki, jeg er ifra akershus så et stykke unna;) Hehe!

ja, vi klarer dette her:-D Blir garantert stunder hvor vi river oss i håret men det er jaggu verdt det:-):-)

Jeg har allerede sagt det til noen nære venner jeg hadde orket å fortelle om det hadde gått galt også. Jeg mistet i november, så de fleste nære venninnene min fikk vite det da. Mange har derfor lurt på hvordan det går med prøvinga nå og da har det vært vanskelig å holde på den store hemmeligheten om den nye graviditeten! Jeg har dessuten vært veldig mye dårlig, så det har vært praktisk at enkelte vet hva som er grunnen. Men ja, jeg gleder meg til å strutte med magen og strålende kunne fortelle at jeg er gravid!:)

bra flere gleder seg med dere da:-)

Jeg sovnet litt på sofaen i 20 tiden å, men klarte å holde meg våken til kl.01, er et nattperson. Men ulempen er at jeg våkner alltid før 12 nå, jeg kunne sovet fram til kl 15 16 før, blir nesten 14 timer søvn. Men nå er det opp før kl.12 for blæren min er full... :P

Jaaa....fant det ut i dag. Helt uvirkelig..vil jo bare si til alle og shoppe masse babyting..

Håper bare det går bra:)

Skjønner det du;) Jeg vil bare sette i gang med å ordne babyrom 2 , kjøpe det jeg har sett meg ut til nestemann ( ja.. jeg vet! er tidlig ute:-P:-P) Wiiii:-D:-D:-D

Førstemann til å skrike;

JEG ER GRAVID IGJEN:) :) :)

Jaa herregud.. har sååå lyst å si det til alle vennene mine å familien og alt.. men siden jeg er såppas ung å venter nr 2 så er jeg også litt redd for reaksjonene til enkelte... : o

Og hvor langt på vei er du? :)

fyllte 19 i slutten av januar :-) er 8 uker på vei, en du?

Og hvor langt på vei er du? :)

fyllte 19 i slutten av januar :-) er 8 uker på vei, en du?

Er akkurat fylt 22:) er fire uker på vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...