Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god rettetang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rettetangen min ble ødelagt i dag. Må ut og kjøpe meg en ny en den nærmeste dagene og trenger tips til merke. Ikke altfor dyr da.

Skrevet

Jeg fikk en til bursdagen som er av merket GHD, og den er heeeelt fantastisk! Jeg har "slikehår" som er utrolig vanskelig å frisere på noen måte, men denne tangen lager nydelige krøller i håret mitt som faktisk varer i noen timer, og det tar kun 15 min å krølle hel håret (har langt hår!). Må jo ha i spray så klart, men har prøvd en del andre rettetenger ol før som aldri har fungert noe særlig på mitt hår. De krøller ikke skikkelig, tar lang tid og krøllene detter ut etter 2-3 timer. Så jeg er veldig fornøyd med GHD sin i hvertfall, men jeg tror den kanskje er litt dyr?

Skrevet

Jeg har tykt krøllete hår og det er helt umulig å rette ut med noe annet ghd!

Har prøvd div billigere tenger og selv etter å ha rettet over hele håret 2-3 ganger (og brukt flere timer) er det fremdeles fall og frizz i det.

Men med ghd holder det med en eneste runde og håret er helt rett :)

Skrevet

Jeg tror det er ghd søsteren min også har, og det er eneste som virkelig retter ut håret mitt. Jeg har veldig tykt hår med fall i. Jeg har fått tre dyre rettetenger av moren min, men ingen av de er i nærheten av ghd dessverre... Jeg aner ikke prisen på ghd da, den er kanskje dyr..

Skrevet

Jeg har også ghd. Den eneste som får kontroll på mitt krøllete frizzy hår. Koster rundt 1000 kr, så den er jo dyr.

Skrevet

Samtykker med alle over. Ghd er verd pengene. :)

Skrevet

Ghd! Koster, men du sparer mye tid. Jeg trenger bare gå over håret en gang i motsetning til billigere typer. Og i tillegg varer den lenger enn de som er billigere. Kjøp på nett, pris hos frisør er ofte hårreisende :P

Skrevet

Ghd! Koster, men du sparer mye tid. Jeg trenger bare gå over håret en gang i motsetning til billigere typer. Og i tillegg varer den lenger enn de som er billigere. Kjøp på nett, pris hos frisør er ofte hårreisende :P

Om du kjøper på nett må du bare være oppmerksom på at siden ghd er verdensledende når det gjelder rettetenger er de også den mest kopierte. Det er utrolig mange falske ghd tenger der ute så du må handle et sted du er sikker på at du får den originale.

Absolutt verdt pengene altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...