Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg merker veldig godt at kroppen min oppfører seg på en annen måte nå som jeg er gravid ( ca 5 uker på vei), men symtomene kommer og går. Den ene kvelden har jeg skikkelig mensmurringer og dagen etter ingentig. Brystene er ømme noen dager, andre dager ikke. Det eneste som er konstant er at jeg er fryktelig trøtt på kveldene. Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143908751-symtomer-som-kommer-og-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shanti ♥

Symptomene svinger veldig her og! Er 6+0 i dag. Hadde et par helt symptomfrie dager, da ble jeg så stresset at jeg måtte ta en ny hCG/progesteron-prøve, som selvsagt var helt fin ;)

Visstnok svinger symptomnivået også med hvor mye man har sovet og hvor stressa man er.. Nå som det er helg og jeg har tid til å kjenne etter, er jo symptomene feks færre, ironisk nok :)

De kommer og går! Kan gå dagesvis og føle meg helt fin, kanskje litt ømme pupper og oppblåst, med det også varierer veldig. I dag ligger jeg strak ut med kvalme. Har ikke vært kvalm på dagesvis, så det er veldig opp og ned. Tror det er vanlig :-) Men matlysten, DEN er hjertelig tilstede hele tiden. Alltid sulten!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...