Anonym bruker Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Når kaken er ferdig pyntet og skal serveres dagen etter, skal den oppbevares i boks eller plast eller bare stå i "fri luft"?
☆☆☆ Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Legg en brødskalk under kaken (den skal ikke berøre), så drar den litt fukt derfra. Da unngår du tørr kransekake. Husk å fjerne skalken før servering, den tar seg dårlig ut på festbordet. Jeg drar en stekepose i cellofan over, men det skulle ikke forundre meg om det er unødvendig..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 det beste er å oppbevare den i fryseboks...
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 det beste er å oppbevare den i fryseboks... Tiner den i løpet av få timer da? kan jeg fryse den med all pynten på...og må den være innpakket i frysen?
☆☆☆ Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Ikke poeng i å fryse når den skal serveres i morgen, men ja, den tiner fort. I fryser er innpakning påkrevd, hvis ikke får den fort "frysersmak", om du forstår hva jeg mener.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2012 #6 Skrevet 11. februar 2012 ok, har pakket inn i plast og lagt brødskalk ved siden av på fatet, satser på det ikke kan gå Så gæli:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå