Gå til innhold

Det blir aaaalt for mye TV - huff :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg holder på å lage en liten tv- slave av mini. Denne uka har han vært syk HELE uka, og det har vært så utrolig mye tv, særlig før første luren. Vi leker jo en del, men jeg har vært syk samtidig, og er jo ganske så gravid for tiden så jeg orker ikke springe opp og ned trappa og styre og herje som jeg burde og som han ønsker :(

Han eeeelsker "Gråtass" av alle ting, en serie som vel egentlig ikke er for småttiser under 2 år. Ganske skummelt av og til. Men han insisterer på å se om igjen og om igjen. Av og til tar jeg kampen og av og til ikke.

Huff, har så dårlig samvittighet... :( Gjett hva han gjør nå da? Eter frokost framfor tven..... Og jeg sitter på BIM... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen, om det er noen trøst - her har vi alle vært syke de siste dagene, og i går var jeg selv såpass dårlig at jeg kapitulerte flere ganger. Mannen er på toppen bortreist. Tror det må være ok i sånne situasjoner.

Klarte å finne tider hvor de ble opptatt av andre ting, og da slo jeg tv-en av. Avledning altså ;-)

Skrevet

Jeg har influensa og ORKER rett og slett ikke å danse med ungen, det eneste hun liker på tv er drømmehagen så det blir mye av det ja. Men jeg tror ikke det er så farlig jeg. Selv om jeg er frisk så kar jeg henne noen ganger se litt på tv etter bhg for da er hun sliten.

Å være gravid er en veldig god unnskyldning synes nå jeg.

Skrevet

Her har det også blitt mye tv titting den siste uken. Først var jeg og pappaen syke, så det var begrenset med aktiviteter vi orket. Og så blei lillegutt syk selv, så nå orker han ikke annet enn å ligge på sofaen og se på tv.

Syns det er helt greit jeg, og har ikke dårlig samvittighet en plass, og det syns jeg ikke du heller skal ha :)

Skrevet

Synes det høres helt greit ut. Tror ikke de tar skade av litt tv. Jeg skulle så ønske at jenta vår var hadde litt lyst til å se på tv, bare for å sitte stille og få litt ro i noen minutter. Men det er det ikke snakk om. Hun har ikke tolmodighet til å sitte i 2 minutter, enten det gjelder tv, lese bok, tegne e.l. Bare hvis hun spiser. Skulle Sååååå ønske at hun likte tv, så bare nyt det egentlig. Selvfølgelig med måte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...