Anonym bruker Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Teller hikking da? eller må det være spark og bevegelser? Jeg har noen få dager igjen til termin, og stort sett det eneste jeg kjenner om dagene er hikking... Har egentlig tatt for gitt at det er greit, men så begynte jeg å tenke isted... Er hikking "godt nok"?
Nummer tre <3 Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Jeg ville ringt jordmor å hørt med henne..
Håperhåper :) Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Jordmor på det fødselsforberedende kurset jeg var på på Ullevål sa at hikking teller som bevegelse. Så, ja
Lilje<3 Skrevet 14. februar 2012 #4 Skrevet 14. februar 2012 jeg har lest at hikking ikke telles som bevegelse
Gjest aina88 Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Hvis barnet hikker er det jo liv i barnet så kan ikke skjønne annet enm at det teller
Ikkesåallerværst Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Jeg har lest i boka jeg fikk fra jm forrige gang, at på slutten kan hikking også være rytmiske bevegelser som barnet har i siste trimester. Men ring føden og snakk med dem. De er der for å svare på slike bekymringer (har jeg fått beskjed om).
Tira Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 Jeg hopper innom en tur fra 1 tri. og blander meg borti. Da jeg var på slutten av forrige sv.skap kjente jeg plutselig lite liv. Fikk da beskjed om å komme inn til kontroll. På veien til sykehuset begynte lillen å hikke og jeg kasta meg på telefonen for å fortelle at vi ville snu å dra hjem igjen. Den gang ei... jordmor sa at hikking er en refleks, ikke en bevegelse i og for seg, så der var det ingen kjære mor. Vi måtte inn til kontroll ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå