Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Hei. Får ikke sove,må ligge å høre på at sønnen min puster og sover godt etter hva som skjedde igår. Vi var var på vei til bilen,han satt i bilsetet sitt som pappaen bar på. I det han står ved bilen faller det snø og is fra taket til bygården de står ved siden av. Var ikke litt men masse. Jeg har aldri vært så fra meg i mitt liv,mammahjerte har aldri vært så knust i de få sekundene jeg ser at sønnen min ligger i bilsetet sitt som pappen har glippet pga all snøen som falt på sønnen min.Lillemann ligger da i stolen sin med hodet rett opp mot all snøen,da jeg fikk fjernet snøen så jeg at han ikke var blitt så skadet,bare noe sår,en liten blåveis og huden var rød av kulden. Han så helt sjokkert ut der han lå. Gråt kanskje i 2 min før han ble stille og bare stirret ut i løse luften, Vi var selvfølgelig hos legevakten og der sa han at vi var heldige. Om de store isklumpene som traff bilen vår hadde truffet lillemann hadde han ikke sett sa bra ut. Så nå ligger jeg her da.. hvergang jeg lukker øynene ser jeg han ligger der mens snøen faller ned. Oppfordring til alle: SE OPP!. Skumle snøen blir til is og legger seg godt på taket før det bestemmer seg for å falle. Har tenkt på det mange ganger når jeg går der med kalesjen til barnevognen opp. Noen synes kanskje dette er litt for hønemor,men men..
januarbaby012 Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Ååh så skumelt. Skjønner at du var redd. Klem
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Uff... Ser det hele for meg. Mye å tenke på og bekymre seg for som mor. Er nok litt hønemor jeg også. Men hvis noe sånt hadde skjedd her hadde det nok tatt lang tid før jeg hadde blitt meg selv igjen!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Jeg har hatt et par nestenulykker av samme sort selv, hadde snøen og isen falt ned et par sekunder tidligere hadde de skadet lille i vogna. Er det noe du kan politianmelde? Det ville jeg i så fall gjort.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Idag kom naboen og lurte på hvordan det gikk med lillemann. De hadde nå satt ut skilt om rasfare og sperret fortauet. Vet ikke hvor stor vits det er å politianmelde. Hadde sønnen min blitt mer skadet hadde jeg gjort mye mer. Så får håper det ikke skjer igjen. Er ikke en god opplevelse for mammahjerte. Kanskje jeg skal kjøpe en slik til han: http://www.partypals...-balls-spheres/ He He. litt humør en lørdagskveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå