januarbaby012 Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 lille prins tar puppen på forskjellige måter på dag og natt. på dagtid tar han puppen rolig mens på kveldsstid/ natt vil han ikke suge like greit som dagtid. blir sliten og får vondt av å amme han på natt når han drar brystknoppen ut og tar igjen suger litt så drar han ut igjen. vet du/dere hva kan jeg gjøre??
HeltPerfekt<3 Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Er det noe du gjør annerledes på natta enn på dagen? F.eks. ligger i stedet for å sitte? Kanskje det bare er noe slikt Kan liksom ikke se for meg at det er så mye annet som kan forandre seg på så kort tid..
januarbaby012 Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2012 Er det noe du gjør annerledes på natta enn på dagen? F.eks. ligger i stedet for å sitte? Kanskje det bare er noe slikt Kan liksom ikke se for meg at det er så mye annet som kan forandre seg på så kort tid.. Heisann Nei jeg gjør ike noe forskjell/ ammer ike på annen måte på dag enn på natt. Forresten lille prins er født I desmber ike januar ham ville være I mammas armer 3 uker før termin som var I januar
Lille- MO Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 på natta så var min lille helt lik. måtte bare "finne meg i det" prøvde å dra han litt mot meg så jeg slapp å bli dratt i, men han gjorde det likevel. jeg ble veldig herdet tilslutt så merket det ikke så lenge nå ammer jeg med tenner oppe og nede, og det går veldig bra. på kveldstid er stort sett melkemengden på det laveste så det kan ha en sammenheng. her måtte jeg amme mye oftere på kveld enn på dagtid. 2
Lenemora Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 samme her. det jeg gjør av og til er å skifte litt stilling med hendene slik at baby våkner litt til på en måte, da blir ofte sugetaket litt bedre. men bare en liten stund til samme skjer igjen, så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå