-mtp- Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 har masse gutte klær fra str 50-110 som skal vekk om noen er intressert.. Kan hentes eller så må det sendes dere betaler da porto kan hentes i bergen området
kaklemor Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Har du en del klær i 74 og 80/86? Jeg bor i akershus så da evt sendes:)
-mtp- Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2012 Ja eg har masse klær i den str : Noe spess du vil ha? vist du vil ha bilde på du gi en lyd så skal eg sende det på mail.. Men kan ta litt tid da siden eg må ta bilde av alt Noe spess du er ute etter?
kaklemor Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Ja eg har masse klær i den str : Noe spess du vil ha? vist du vil ha bilde på du gi en lyd så skal eg sende det på mail.. Men kan ta litt tid da siden eg må ta bilde av alt Noe spess du er ute etter? Sparkebukser, pysjamaser, langermet bodyer, bukser m fot og uten Tjah, alt egentlig He he! Ja, kan sende deg mail på melding jeg, så hadde vært fint med litt bilder =)
-mtp- Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2012 ja eg har masse igjen.. hva er du ute etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå